Honda e, primul model electric din portofoliul constructorului japonez, poate fi precomandat acum în patru țări europene. Potrivit reprezentanților companiei, primele unități vor fi livrate în primăvara lui 2020.
Honda a dat oficial startul precomenzilor pentru prima sa mașină electrică, botezată Honda e. Deocamdată, doar locuitorii din Marea Britanie, Germania, Franța și Norvegia își pot rezerva un exemplar. 800 de Euro este avansul pe care trebuie să îl depună cu acest scop.
Către finalul acestui an, clienții care au achitat avansul își vor putea detalia comanda, configurând vehiculul după plac. Livrările propriu-zise debutează primăvara viitoare.
Reprezentanții constructorului auto nipon susțin că circa 25.000 de cetățeni europeni și-au manifestat deja interesul în achiziționarea unei Honda e.
Honda e – autonomie și fast charge
Citește și:
Un șofer băut a leșinat în timp ce sufla în etilotest, pe autostrada A3
Cele mai bune sisteme de infotainment din industria auto, potrivit șoferilor
Șoferii moldoveni prinși băuți la volan trebuie să spele cadavre la morgă
Mesajul dur al unei agente de poliție, grav accidentată la datorie
Cel mai rapid SUV pe gheață
Utilaje Lamborghini de 200.000 de Euro, furate dintr-o fabrică din România
Ora de Educație Rutieră la Liceu: Zece instituții au fost vizitate în prima fază a proiectului
Sub formă de prototip, Honda e a fost dezvăluită lumii pentru prima dată în luna martie, la Salonul Auto de la Geneva. În cadrul acelei prezentări, oficialii companiei au anunțat că mașina dispune de o autonomie de 200 km, iar funcția „fast charge’ permite încărcarea bateriei până la nivelul de 80% în numai jumătate de oră.
Honda e reprezintă primul pas către electrificarea totală a brandului. Conducerea companiei a anunțat recent că, începând din anul 2025, absolut toate modelele noi Honda comercializate pe piața europeană vor fi electrice.
Altă piesă importantă din acest plan este încărcătorul inteligent Honda Power Manager, anunțat în 2017. Acesta acționează bidirecțional: în loc să confere mașinii un statut de simplu consumator, va gestiona transferul de energie astfel încât autoturismul să alimenteze la rândul lui alte dispozitive conectate la rețeaua de energie.