Noul Focus are un design schimbat in special in partea din fata, unde farurile si grila sunt complet noi si adopta designul One Ford prezent si la Fiesta si Mondeo. Tot in partea din fata avem o capota redesenata si o postura mai puternica, ce ofera un imagine mai dinamica. La interior cea mai importanta schimbare este reprezentata de introducerea unitatii multimedia SINC 2, in centrul careia exista un ecran tactil de 8 inci care poate afisa harti de navigatie 3D.
„Viziunea noastră a fost de a conferi mai multă emoție designului lui Focus’. Noul Focus este mai armonios și mai atletic, cu un limbaj al suprafețelor mai rafinat, oferind o promisiune certă cu privire la experiența de conducere ce urmează’, a declarat Martin Smith, director executiv de design, Ford of Europe.
„Noul Focus oferă o mulțime de funcții și tehnologii noi și de ultimă generație, dar în același timp această generație a fost rafinată și simplificată’, a spus Sherif Marakby, director linie vehicule, Ford of Europe.
„Diesel sau pe benzină, noul Focus va oferi motoare care vor furniza o combinație atrăgătoare de motoare cu o eficiență semnificativ îmbunătățită și putere surprinzătoare, alături de opțiunea cu zero emisii asigurată de Focus Electric, versiunea noastră electrică’, a declarat Joe Bakaj, vicepreședinte, Product Development, Ford of Europe.
Iata lista completa de motorizari a noului Ford Focus
CAPACITATE | PUTERE | TRANSMISIE |
EcoBoost 1,0 litri benzină | 100 CP | manuală în cinci trepte |
EcoBoost 1,0 litri benzină | 125 CP | manuală în șase trepte |
EcoBoost 1,0 litri benzină | 125 CP | automată în șase trepte (2015) |
EcoBoost 1,5 litri benzină | 150 CP | manuală în șase trepte |
EcoBoost 1,5 litri benzină | 150 CP | automată în șase trepte (2015) |
EcoBoost 1,5 litri benzină | 180 CP | manuală în șase trepte |
EcoBoost 1,5 litri benzină | 180 CP | automată în șase trepte (2015) |
TI-VCT 1,6 litri benzină | 85 CP | manuală în cinci trepte |
TI-VCT 1,6 litri benzină | 105 CP | manuală în cinci trepte |
TI-VCT 1,6 litri benzină | 125 CP | manuală în cinci trepte |
TI-VCT 1,6 litri benzină | 125 CP | PowerShift automată în șase trepte |
TDCi 1,5 litri motorină | 95 CP | manuală în șase trepte |
TDCi 1,5 litri motorină | 120 CP | manuală în șase trepte |
ECOnetic 1,5 litri motorină | 105 CP | manuală în șase trepte |
TDCi 1,5 litri motorină | 120 CP | PowerShift automată în șase trepte (2015) |
TDCi 1,6 litri motorină | 95 CP | manuală în șase trepte |
TDCi 1,6 litri motorină | 115 CP | manuală în șase trepte |
TDCi 2,0 litri motorină | 150 CP | manuală în șase trepte |
TDCi 2,0 litri motorină | 150 CP | PowerShift automată în șase trepte |
TDCi 2,0 litri motorină | 180 CP | manuală în șase trepte |
Interesant este ca noul motor 1.5 EcoBoost se va produce la fabrica Ford de la Craiova si va echipa in premiera modelul Focus.
Suntem foarte mandri ca motorul EcoBoost de 1,5 litri fabricat la Craiova va echipa urmatoarea generatie a celui mai bine vandut model din lume: Ford Focus. Productia motorului EcoBoost de 1,5 litri a inceput in aprilie 2013 la uzina noastra de la Craiova si, pana acum, am produs peste 90.000 de unitati. Motorul EcoBoost de 1,5 litri a fost lansat mai intai in China anul trecut, echipand noul Ford Mondeo, apoi Fusion sedan in America de Nord si va fi de asemenea disponibil pe versiunea europeana a modelului Mondeo in cursul anului 2014. Primele unitati ale motorului EcoBoost de 1,5 litri vor fi expediate de la Craiova la uzina de asamblare a modelului Focus de la Saarlouis, Germania, in a doua jumatate a acestui an.’, transmite Ford Romania intr-un comunicat de presa.