Jaguar XF facelift se laudă cu ecran curbat, motorizări cu până la 300 CP

vezi galeria foto

Jaguar XF a trecut printr-un subtil proces de facelift, care a adus însă noutăți importante la interior și sub capotă.


Citește și:

Touchscreen fără atingere, o tehnologie anti-coronavirus creată de Jaguar Land Rover

Jaguar F-Type: proces masiv de reîmprospătare

Jaguar Land Rover se gândește la mediu – Va folosi deșeuri din plastic în producția mașinilor

Jaguar a prezentat primele imagini și informații cu noul XF, modelul de clasă mare al britanicilor fiind proaspăt ieșit dintr-o operație de reîmprospătare. Modificările la exterior sunt minore, specifice unui facelift: barele față și spate sunt restilizate, iar farurile și semnăturile luminoase au fost redesenate.


La interior, noutățile sunt mai vizibile: Jaguar XF se laudă acum cu un ecran central curbat, cu dimensiune de 11,4 inci. Este cu aproape 50% mai mare decât înainte și oferă o luminozitate de până la trei ori mai bună, spune Jaguar.

Totodată, interfața acestuia a fost optimizată, este cu mult mai ergonomică: 90% dintre funcțiile pe care le oferă pot fi accesate din doar două atingeri. Pe lista de funcții adiacente se numără încărcarea wireless și conectivitatea Apple CarPlay și Android Auto. Mai mult, sistemul de infotainment poate primi update-uri over the air.


Și instrumentarul de bord este digital; Interactive Driver Display are 12,3 inci. Poate fi upgradat cu un head-up display. Scaunele au fost și ele îmbunătățite, oferă mai mult confort și se laudă cu mai multe funcții de masaj. Iar sistemul de climatizare poate fi configurat (opțional) cu funcția Cabin Air Ionisation, care curăță aerul printr-un filtru de particule PM 2.5.

Sub capotă, Jaguar XF debutează cu trei motorizări, două pe benzină și un diesel, toate folosind unități cu patru cilindri, cu capacitate totală de 2,0 litri. Ofertele pe benzină au 250 CP (cu 365 Nm) și 300 CP (cu 400 Nm), în timp ce dieselul — care este și mild hybrid la 48 V — oferă 204 CP și 430 Nm.


Toate motorizările primesc transmisie automată cu opt trepte. Dieselul și motorizarea cu 250 CP sunt oferite în standard cu tracțiune spate, în timp ce benzinarul cu 300 CP vine cu tracțiune integrală.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE