Ken Block, 1400 CP şi noul proiect Climbkhana

vezi galeria foto

Climbkhana este noua generatie a seriei de video-uri virale marca Ken Block. Noul concept este un hibrid al formatului cu care ne-am obisnuit in seria anterioara, presarat cu intreceri de tip rally-road attack, pe sosele memorabile din jurul lumii. Pentru a da startul in forta noii serii, Ken Block a ales poate cea mai faimoasa sosea dintre toate: Autostrada Pikes Peak din Colorado Springs, CO.


Pikes Peak International Hill Climb este cea mai cunoscuta cursa de hill climb din lume, figureaza ca a doua cea mai veche din America (Indianapolis 500 a fost prima) si, in plus, este printre primele trasee pe care Ken Block si-a inceput cariera.

Pentru Ken Block a fost o oportunitate unica sa filmeze Climbkhana la Pikes Peak. In timp traseul se inchide o data pe an pentru Hill Climb, nimeni nu a primit vreodata acces sa transforme faimoasa locatie in propriul loc de joaca. Block i-a adus ca responsabili de productie pe vechiul sau prieten si partener de afaceri la Hoonigan, Brian Scotto, pentru regie, si un nou nume in formula Hoonigan Media Machine – Jeff Zwartt, de opt ori campion la Pikes Peak International Hill Climb si director Radical Media.


Pentru a aborda cresterile extreme de altitudine de pe parcursul Pike Peak, Block stia care nevoie de mai multi cai putere pentru Ford Mustangul Hoonicorn RTR din 1965. Asa s-a creat Hoonicorn V2 – o masina cu 1400 de cai putere, cu motor twin-turbo pe metanol, care se lipeste in fiecare colt cu cauciucurile sale R888R – un upgrade cum se cuvine al setup-ului devenit faimos in Gymkhana SEVEN, Wild in the Streets Los Angeles. Din pacate, modificarile extreme de setup de motor si altitudinile la fel de extrem se dovedesc a fi problematice. Block si echipa au intampinat mai multe dificultati in productie, trebuind sa sa se duca pe munte de 3 ori in decursul a 12 luni, din cauza vremii si a pasilor de evolutie ai proiectului.


Vezi noul video al lui  Ken Block

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE