Lexus a inaugurat un nou showroom în București. Acesta reflectă o nouă direcție de retail și se remarcă printr-o abordare vizionară a mărcii, spațiul reprezentând materializarea luxului progresiv.
Facilitățile de retail și piesele de mobilier care compun călătoria clientului reflectă un design dinamic, expresiv, iar liniile fluide subliniază filosofia sinergiei celor două concepte aparent incompatibile – mișcarea și calmul – inspirate din designul modelelor Lexus. Astfel, atât materialele și paleta de culori, cât și liniile clare neîntrerupte, spațiile clar definite de texturi diferite, luminile ambientale și mobilierul modern, reprezintă cadrul potrivit pentru o stimulare multi-senzorială.
Pentru realizarea noului concept de showroom, Lexus a abordat un nou concept de retail, care reflectă clar valorile mărcii: design îndrăzneț, tehnologie inovatoare, calitatea finisajelor executate de maeștrii Takumi și performanțe încântătoare. Soluțiile digitale in diferitele zone de relaționare cu clienții reprezintă doar un element al unei experiențe multi-senzoriale. Astfel, peretele video are rolul de interfață pentru configurator, în care clientul își poate admira viitoarea mașină la scară mărită. Configuratorul poate fi accesat și de pe ecranele din zona privată de consultanță, pentru a vizualiza modul în care mașina poate fi adaptată să corespundă nevoilor și cerințelor clientului.
În prezent, 64 de dealership-uri au fost reamenajate în spiritul noului concept, în 13 țări diferite. Până la finalul anului 2018, toate cele aproape 500 de centre din Europa vor avea o nouă înfățișare.