Mario Iorgulescu, fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) Gino Iorgulescu, a provocat un grav accident de circulaţie în Bucureşti. Mario Iorgulescu a pierdut controlul asupra volanului, a pătruns pe contrasens și s-a izbit de un alt autovehicul condus de un bărbat în vârstă de 24 ani.
Brigada Rutieră a Capitalei a anunțat că în jurul orei 03.00, un șofer în vârstă de 24 ani, care se deplasa pe Șoseaua Chitilei dinspre Centura Capitalei către Pod Constanța, a pierdut controlul asupra volanului, a pătruns pe contrasens și s-a izbit de un alt autovehicul condus de un bărbat tot în vârstă de 24 ani.
După impact, ambele mașini au ieșit de pe carosabil, iar prima dintre ele a luat foc la compartimentul motor.
În accident a murit șoferul din cel de-al doilea autoturism, iar conducătorul auto care a provocat accidentul a fost rănit grav și transportat la Spitalul Elias, acestuia fiindu-i recoltate și probe biologice.
Ce viteză maximă putea să atingă Aston Martin DBS, maşina condusă de Mario Iorgulescu
Mario Iorgulescu, fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) Gino Iorgulescu, conducea un model sportiv produs de Aston Martin. Conform informaţiilor disponibile până acum ar fi vorba de un model din gama Aston Martin DBS.
Modelul britanic produs între 2008 şi 2012 are sub capotă un motor V12 de 517 CP şi poate ajunge la o la 100 km/h în 4,3 secunde. Aston Martin DBS poate atinge o viteză maximă de 307 km/h.
Imaginile de la locul accidentului nu sunt foarte concludente şi astfel putem să luăm în calcul faptul că Mario Iorgulescu ar fi putut să conducă şi actuala generaţie Aston Martin DBS Superleggera!
Acest model aflat în producţie are un motor bi-turbo de 5,2 litri care dezvoltă 725 CP şi 900 Nm. Aston Martin DBS Superleggera reuşeşte să parcurgă repriza de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde şi este cotat cu o viteză maximă de 340 km/h. Şasiul din aluminiu este preluat de la modelul DB11 şi poate fi setat ca şi sistemul de propulsie în modurile GT, Sport și Sport Plus.
DBS Superleggera se vinde cu preţuri care încep de 274.995 euro.
Victima accidentului produs de fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal conducea un Audi
Şoferul care şi-a pierdut viaţa în accidentul provocat de Mario Iorgulescu conducea un Audi cu ceva ani vechime. Conform unei rude citată de gsp.ro Mario Iorgulescu îşi conducea bolidul cu cel puţin 240 km/h, astfel că şoferul din Audi nu a avut practic nicio şansă.
Dany Vicol avea 25 de ani și se ducea acasă când mașina în care se afla a fost lovită de bolidul condus de Mario Iorgulescu. Tânărul nu a mai avut nicio șansă, a murit pe loc. Băiatul era tatăl a două fetițe
Mario Iorgulescu – pasiune pentru maşinile puternice
Pe pagina de Facebook Mario Iorgulescu obişnuia să posteze şi fotografii cu maşinile pe care şi le dorea sau pe care le deţine. Se pare că înainte de acest Aston Martin DBS fiul președintelui Ligii Profesioniste de Fotbal a deţinut şi un Range Rover şi un Bentley.
Chiar şi ultimul post pe reţeaua de socializare face trimitere la viteză şi adrenalină:
Iată şi un clip video din momentul unor teste realizate de Top Gear cu modelul Aston Martin DBS pe un circuit: