Logică beton: pentru că nu sunt destule, locurile de parcare din București sunt de-acum și mai scumpe.

vezi galeria foto

Centrul Bucureștiului a înregistrat cea mai mare creștere a taxei anuale pentru parcarea de reședință: de la 84 de lei, aceasta a ajuns să coste 600 de lei. Modificarea respectivă a fost aprobată de către Consiliul General în primăvara anului trecut pe 27 aprilie pentru a intra în vigoare din 2022.


Așadar, centrul Capitalei, numit de către autoritățile administrative Zona A, are acum o taxă record pentru parcările de reședință: 600 de lei. Pentru Zona B, situată în apropierea celei centrale, vorbim despre o taxă ceva mai mică, anume de 500 de lei. În Zona C, care include mai multe segmente periferice, parcarea de reședință costă 400 de lei anual. La periferie se mai găsesc și teritorii locuite încadrate în așa-numita Zonă D, în care prețul este de 300 de lei. E mai puțin, dar nu e deloc puțin.


Se estimează că Bucureștiul are de cinci ori mai puține locuri de parcare decât ar fi necesar. Vor aduce aceste măsuri scăderea numărului de automobile parcate în oraș și proliferarea bicicletelor, scuterelor și trotinetelor electrice? Vom asista la o intensificare a aglomerării localităților limitrofe și a infrastructurii de acolo, deja accelerată pe fondul pandemiei de coronavirus? Foarte probabil, ambele.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE