Marcă premium fără un spațiu definitoriu vizând mașinile sale, nu se poate. Mazda Trans Aoyama tocmai la asta folosește!

vezi galeria foto

În Japonia, pe 6 februarie Mazda Motor Corporation va deschide Mazda Trans Aoyama, un showroom care ilustrează un concept complet nou, gândit pentru a prezenta experiența mărcii Mazda. Situat în Minami-Aoyama, un centru de inovare culturală în districtul Minato din Tokyo, showroom-ul își propune să ofere o experiență unică și interactivă.


Denumirea „Trans’ din „Mazda Trans Aoyama’ semnifică „schimbare sau transcendență’, reflectând dorința Mazda ca acest spațiu să inspire vizitatorii să adopte o perspectivă pozitivă. Ghidată de misiunea companiei de a „Îmbogăți viața în mișcare pentru cei pe care îi servim’, Mazda își propune să creeze experiențe înălțătoare pentru toți vizitatorii. Mazda Trans Aoyama nu se adresează doar clienților existenți și pasionaților mărcii, ci oferă și un mediu primitor pentru cei care încă nu au interacționat cu Mazda, invitându-i să exploreze, să descopere și să fie inspirați de brand.


Acest showroom ultramodern va oferi conținut nou și captivant, incluzând expoziții rotative, evenimente și ateliere pe o varietate de teme, nu doar legate de industria auto. O expoziție permanentă va prezenta modele de producție actuale, mașini concept și vehicule Mazda istorice, împreună cu modele în miniatură care evidențiază patrimoniul bogat al Mazda. Vizitatorii vor avea, de asemenea, ocazia să testeze modelul Mazda MX-5, permițându-le să își imagineze un viitor alături de marcă.


Pe măsură ce ne îndreptăm spre 2030, Mazda va continua să creeze experiențe de condus semnificative, ghidate de filosofia sa centrată pe om, menite să aducă mai multă bucurie în viața de zi cu zi, inspirând și energizând oamenii.

Spațiul showroomului Mazda Trans Aoyama va integra, printre altele: o cafenea personalizată, diverse expoziții tematice temporare (ex: ACTA+ Works), evenimente (evenimente programate: Sesiune de discuții: Stilul meu personal – Plăcerea de a conduce roadstere și importanța culorilor’ pe 8-9 februarie, și „Atelier de aranjamente florale’ pe 15-16 februarie), expoziții de vehicule (modele de producție, mașini concept, automobile istorice Mazda etc.), experiențe de test-drive cu Mazda MX-5 și altele.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE