Maserati a prezentat imagini și informații cu Ghibli Hybrid, prima versiune cu facelift a lui Ghibli și totodată primul model electrificat din gama producătorului.
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Ghibli Hybrid vine cu două noutăți la Maserati. În primul rând, limuzina de clasă mare primește un facelift subtil: grila frontală, farurile și stopurile au fost retușate, iar la interior și-au făcut loc un instrumentar de bord digital și un ecran central mai mare, de 10,1 inch, care acum găzduiește un infotainment Android Automotive.
A doua noutate este sistemul mild-hybrid, care este pentru prima dată folosit într-un model purtător de trident. Sub capotă, Ghibli Hybrid primește un patru-în-linie de 2,0 litri, asistat de un compresor electric (botezat eBooster) și un starter-generator la 48 V.
Sistemul dezvoltă în total 330 CP și 450 Nm, resurse trimise către puntea spate prin intermediul unei transmisii automate, cu opt trepte, de proveniență ZF. Ghibli Hybrid poate accelera de la 0 la 100 km/h în 5,7 secunde și are o viteză maximă de 255 km/h. Consumul mediu mixt declarat de producător este cuprins între 8,5 și 9,6 l/100 km.
Ghibli Hybrid este doar o primă demonstrație — una timidă, poate — de electrificare din partea Maserati, care a anunțat că viitoarele GranTurismo și GranCabrio vor fi electrice. În același timp, tocmai a dezvoltat un V6 nou pentru următorul supercar al gamei, MC20. Italienii sunt foarte ocupați.