Una dintre primele mașini-barcă s-a numit Amphicar Model 770 și a uimit lumea la Salonul Auto de la New York din anul 1961. Producția mașinii a durat însă doar patru ani, pentru că nu a avut priză la public.
Amphicar Model 770 purta semnătura designerului Hanns Trippel și s-a dorit a fi un adevărat bum pe piața auto din întreaga lume. Mașina-barcă era fabricată în Germania de Vest și vândută pe piața din Statele Unite ale Americii.
Urmașa lui Volkswagen Schwimmwagen, Amphicar Model 770 a fost fabricată în 3.878 de exemplare și nu a prins la public din pricina faptului că nu oferea publicului decât performanțe modeste, atât ca automobil, cât și ca barcă.
GALERIE FOTO – Bucureștiul a fost blocat. Cum s-a circulat înaintea furtunii în Capitală
SCENE INCREDIBILE! A intrat cu mașina în centrul istoric și a amenințat că VA CĂLCA OAMENI!
MARE ATENȚIE! Dacă ai maxim 5.000 de euro, astea sunt MAȘINILE PE CARE TREBUIE SĂ LE CUMPERI!
ROAD RADE FILMAT în ROMÂNIA! După ce au văzut clipul, polițiștii au luat o DECIZIE INCREDIBILĂ!
Prima mașină adevărată fabricată în România! Se vindea ca pâine caldă!
Aceasta avea un motor de 43 de CP și o cutie manuală cu patru trepte. Mașina măsura 4.343 m și putea atinge viteza de 7 noduri pe mare și 110 km/h pe uscat.
În memoria colectivă a europenilor a rămas încercarea reușită prin care două mașini Amphicar Model 770 au trecut Canalul Mânecii în anul 1968.