Noua Mazda 6 a fost prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Los Angeles din acest an. La exterior, se remarcă blocurile optice cu LED, jantele pe 17 sau 19 inci, precum și noua culoare Soul Red Crystal.
La interior, pielea și lemnul Sen, folosit în mod tradițional la tobele taiko și la mobila japoneză, arată aspirațiile noului sedan Mazda la o clasă superioară. Tot ce s-a păstrat de la versiunea anterioară este volanul. Scaunele sunt noi, mai late și cu un suport lateral mai bun. În premieră, constructorul nipon oferă scaunele din față ventilate. Planșa de bord a fost alungită pe orizontală și găzduiește puține butoane, în prim-plan fiind sistemul infotainment cu display color de 8 inchi. Totodată, variantele superioare de echipare vor oferi cadranele de bord sub forma unui display de 7 inchi cu opțiuni de configurare. Este disponibil și un sistem head-up display proiectat pe parbriz. Paleta de sisteme tehnologică este bogată, fiind în ton cu schimbările designului exterior și interior.
Sub capota noului model Mazda 6 se va afla un propulsor pe benzină, de 2,5 litri, în două trepte de putere. În primul rând, este vorba de bine-cunoscutul motor pe benzină aspirat, care a promit și el o serie de îmbunătățiri, având o funcționare mai rafinată. Pentru variantele superioare, Mazda mai oferă un propulsorul de 2,5 litri turbo, care produce 250 de cai-putere și un cuplu de 310 Nm. Propulsorul aspirat va fi oferit cu o transmisia SKYACTIV-MT cu 6 trepte, în timp ce varianta turbo va fi oferită cu o transmisia SKYACTIV-DRIVE, în 6 trepte. Prin toate aceste îmbunătățiri, constructorul japonez încearcă să se distanțeze de restul mărcilor de volum, scopul noului model Mazda 6 fiind să ofere o experiență Mazda Premium'.