Suzusan este numele de marcă al lui Hiroyuki (Hiro) Murase. El a reinventat cu succes o veche textură de artizanală japoneză material textil, numită Shibori. Faima companiei sale cu sediul în Düsseldorf bate mult dincolo de zona orașului. Creațiile sale au pătruns inclusiv în catalogul Dior și au atras fani de top, precum actrița Natalie Portman.
Promovarea celui mai bun design japonez în Europa și în lume este ceva care rezonează și cu Mazda. În timp ce rădăcinile producătorului Mazda se află în orașul japonez Hiroshima, cele ale lui Suzusan se află la aproximativ 500 de kilometri spre est, mai aproape de Tokyo, în satul Arimatsu, prefectura Aichi. Acesta este locul în care moștenirea creativă întruchipată în meșteșugul lui Hiro Murase a fost transmisă de-a lungul generațiilor de peste 400 de ani. Astăzi, tinerii lucrează din nou în mod tradițional în atelierele artizanale din Arimatsu. Ei îmbogățesc îmbrăcămintea exclusivistă din fire fine cu modele personalizate, moderne. Într-o abordare similară cu ceea ce face Mazda prin tehnologia sa, Suzusan folosește și reinterpretează cu îndrăzneală tehnicile tradiționale pe materiale selectate, cum ar fi cașmirul țesut manual, alpaca sau mătasea transparentă din Japonia și din întreaga lume.
De peste un secol încoace, mașinile Mazda sunt fabricate în Japonia. Acest lucru se observă cel mai bine la noua Mazda CX-60, model emblematic al mărcii. Este mașina care introduce „Crafted in Japan’ – celebrând o filozofie de design care, la fel ca și cultura japoneză, aspiră la o calitate premium, cu o notă proprie unică. O operă de artă care trece dincolo de pânză. O sărbătorire a semnificației cuvinelor înțelepte: „mai puțin este mai mult’.
Noul SUV Mazda CX-60 constituie expresia măiestriei inginerilor și designerilor săi, iar linia de finisare Takumi are cea mai rafinată relevanță în sensul respectiv.