Mazda va efectua o rechemare în service pentru peste 640.000 de autoturisme în întreaga lume. Japonezii au probleme la arcurile supapelor motoarelor diesel.
Citește și:
Black Friday 2018: BMW i8 va fi la ofertă!
Autostrada A8 a fost votată: Ce urmează?
Cel mai scump loc de parcare din România
Suspendarea permisului de conducere la 45 de puncte
Noi oferte ANAF: Ce mașini sunt de vânzare în noiembrie?
În urmărirea lui Dracula
Cât de mult se scumpește RCA
O nouă țeapă circulă prin SMS
Ce trebuie să știi despre noua taxă auto
Câți români au rămas fără carnet anul acesta
De care jante să cumperi?
Sunt afectate autoturismele Mazda cu motorizări diesel. Japonezii au descoperit probleme la arcurile supapelor.
Vor fi rechemate în service aproximativ 230.000 de autoturisme în Japonia și un total de 410.000 în restul lumii. Din fericire pentru ei, Statele Unite sunt ferite de această problemă, deoarece pe acea piață nu sunt oferite autoturisme Mazda cu motorizări diesel.
Din păcate, această rechemare este asociată cu o mare pierdere de profit pentru Mazda. Potrivit Reuters, problemele acestea au ajuns să afecteze modelele de serie pe fondul testării insuficiente a unor componente înainte ca acestea să ajungă pe linia de fabricație. Este probabil ca aceste piese cu defect de fabricație să provină de la un furnizor al Mazda, așa cum s-a întâmplat în trecut și pentru alți producători.
Aceste probleme nu fac decât să ridice costurile de producție și să ridice suspiciunile privind calitatea autoturismelor vândute. Din păcate, evenimentul Mazda nu este un caz izolat. Luna trecută, producătorul japonez Toyota a stabilit o rechemare în service pentru autoturismele hibrid vândute în Europa.
Până și Dacia s-a confruntat anul acesta cu astfel de probleme la modelele Dacia Duster. Vestea bună este că toți clienții afectați vor beneficia de o reparație gratuită, așa cum se întâmplă în cazul fiecărei campanii de rechemare în service.
Deși poate părea ciudat să fii chemat înapoi la dealer pentru reparație, acest lucru nu face decât să întărească reputația unui producător, indiferent care ar fi acesta, deoarece respectiva companie dorește să își asigure clienții că au cumpărat un produs de calitate și că acesta va fi durabil, iar constructorii de automobile fac orice efort în această direcție.