Gama Mercedes-AMG GT primește un nou vârf de gamă. Ediția limitată GT R Pro a fost dezvoltată pe baza modelelor de curse AMG GT3 și GT4.
Citește și:
Cum obții 500 de lei pentru combustibil?
Spectaculos: vas de croazieră cu circuit de karting
Cel mai bătrân' VW Beetle din lume a fost complet restaurat
Câte amenzi adună o cameră fixă în două săptămâni
Cum îți poți moderniza mașina
Ora de Educație Rutieră
Șoseaua de Centură a Bucureștiului – un proiect continuu
Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?
Primul loc în Europa la aglomerație
Noul model Mercedes-AMG GT R Pro dispune de multiple îmbunătățiri pentru a mări performanța acestuia pe circuit. Vârful de gamă dispune, printre altele, de o noua suspensie complet ajustabilă.
În partea din față, modelul are o bară de torsiune reglabilă din fibră de carbon, iar în spate dispune de una de oțel. Un panou de fibră de carbon acoperă partea inferioară a mașinii și promite o creștere a rigidității și a stabilității. GT R Pro vine cu frâne ceramice și cu jante ultraușoare AMG performance cu cinci spițe în echipare standard.
Din punct de vedere aerodinamic, noul GT R Pro vine cu o nouă grilă din fibră de carbon, fante în aripile față și dispune de sistemul Airpanel.
Interiorul cuprinde un rollcage din oțel, centuri cu prindere în patru puncte și un extinctor.
Sub capotă întâlnim un propulsor V8 biturbo de 4.0 litri capabil să producă 585 de cai-putere și un cuplu de 700 de Nm. Accelerația de la 0-100 km/h se desfășoară în doar 3,6 secunde, iar viteza maximă este de 318 km/h.
Prototipul acestui model a reușit uluitoarea performanță de a parcurge un tur din vestitul Nurburgring în doar 7 minute și 4 secunde. La volanul mașinii se afla pilotul Maro Engel.
Pe lângă AMG GT R Pro, și celelalte modele primesc îmbunătățiri. Noile modele se inspiră de la varianta cu 4 uși a modelului și includ o nouă amprentă pentru farurile LED.
În partea din spate, versiunea de bază dispune de patru țevi rotunde de evacuare, pe când versiunea AMG GT C are două evacuări duble trapezoidale.
La interior, cea mai importantă schimbare este adusă de un display de 12,3 inchi, care înlocuiește clasicul instrumentar de bord. În dreapta acestuia avem ecranul de 10,25 inchi al unității media. De asemenea, noul AMG GT împrumută volanul AMG performance de pe modelul cu patru uși.
Noul AMG GT vine cu un nou mod de condus AMG Dynamics care oferă accelerație laterală mărită și tracțiune îmbunătățită. Modelul de bază Mercedes-AMG GT vine cu o putere de 475 de cai-putere, iar AMG GT C dispune de 557 CP.