Mercedes-Benz Clasa A Limuzină este acum disponibilă pentru comandă în rețeaua de dealeri din România. Prețurile pornesc de la 30.297 de euro.
Varianta berlină a lui Clasa A de nouă generație poate fi comandată în rețeaua de dealeri Mercedes-Benz. Versiunea în trei volume a Clasei A împarte atât motoarele, cât și tehnologiile cu hatchback-ul. Mai mult decât atât, cele două modele au același ampatament, de 2,729 milimetri. Proporțiile lor sunt similare, așa cum era de așteptat, iar Mercedes-Benz afirmă că noul Clasa A Sedan, primul model cu acest nume din istoria de două decenii a acestui model, este cel mai spațios din clasă în materie de spațiu pentru cap oferit pasagerilor de pe locurile din spate.
Gama de motorizări este mai mică decât în cazul modelului în două volume, Clasa A Limuzină fiind disponibilă ca A 200, A 220 4Matic, A 250, A 250 4Matic și A180d. Din ofertă lipsesc deocamdată motorizările pe benzină de la baza gamei, A 160 și A 180. În aceste condiții, cel mai ieftin model A Limuzină este A 200, cu un preț de bază de 30.297 de euro. A 220 4Matic costă 37.211 euro, A 250, 37.485 de euro, iar A 250 4Matic, 39,687 euro. Pentru fanii diesel, A 180 d are un preț de bază de 32.011 euro.
Citește și:
Video | Accident grav pe DN2, surprins de o cameră de bord
VIDEO: Ce a pățit un șofer care a intrat cu mașina pe șina de tramvai
ANAF verifică toate mașinile second-hand aduse în țară
Un Duster al Poliției Locale a fost inscripționat eronat și a amuzat internauții
Ți-ai pierdut permisul? Iată ce poti face pentru a-l recupera în cel mai scurt timp!
Cu excepția lui A 200, care vine standard cu transmisie manuală, toate celelalte sunt oferite doar cu o transmisie automată cu șapte trepte și două ambreiaje. Consumul mixt al diesel-ului variază între 4.0 și 4.3 litri la sută în funcție de anvelopele și jantele alese, pe când motorul pe benzină are un consum mixt situat între 5.2 și 5.4 litri la sută.
Așa cum știam deja, Clasa A Limuzină este cel mai aerodinamic model din segment, cu o valoare Cd de 0.22 și o suprafață frontală de 2.19 metri pătrați. Mai mult decât atât, Clasa A Sedan este cel mai aerodinamic automobil de serie din întreaga lume, detronând recordul lui CLA.
Mercedes-Benz s-a concentrat serios pe acest aspect și a folosit atât teste în tunelul aerodinamic din Sindelfingen, cât și simulări asistate de computer pentru a îmbunătăți fiecare aspect al acestui model. Aproape toată partea inferioară a caroseriei este acoperită de panouri plate și sigilată pe cât posibil pentru a oferi o rezistență a aerului cât mai scăzută.
Portbagajul lui Mercedes-Benz Clasa A Sedan are un volum de 420 de litri. Lungimea acestui model este de 4.449 milimetri, în timp ce lățimea este de 1.796 milimetri și înălțimea este de 1.446 milimetri. Gama de jante din aliaj oferită alături de acest model variază între 16 și 19 inch. Puntea față are suspensie de tip McPherson, pe când puntea spate poate fi cumpărată în două configurații diferite.
Variantele mai puternice ale Clasei A au punte spate multi-link cu patru brațe. Versiunile de bază în configurația standard au o punte spate cu bară de torsiune. Însă, aceste motorizări pot primi și ele multi-link dacă mașina este configurată din fabrică cu jante de aliaj de 18 inch sau mai mari, respectiv cu un sistem 4Matic sau cu suspensia sport adaptivă. Pe lângă puterea motorului, oricare dintre cele trei dotări descrise va duce la un Clasa A echipat cu suspensie spate multi-link din fabrică. Evident, nu există posibilitatea unui retrofit ulterior, așa că alegeți cu înțelepciune!
Încă din echiparea de bază, Clasa A sistemul multimedia MBUX. Sistemul de asistență Active Brake Assist și sistemul de monitorizare a menținerii benzii de rulare sunt și ele standard. La bord, clienții pot opta pentru două ecrane cu diagonala de 7 inch, un ecran de 7 inch și altul de 10.25 inch, sau o configurație cu două ecrane de 10.25 inch fiecare.
Noua Clasă A Limuzină va fi produs în uzina Mercedes-Benz din Aguascalientes (Mexic), dar și în fabrica Rastatt din Germania. Primele unități vor fi construite în Mexic, pe când uzina din Rastatt va demara producția lui Clasa A Sedan din 2019. În caz că nu ați mai auzit de facilitatea Daimler din Mexic, aceasta este numită COMPAS și este un joint-venture realizat în colaborare cu Alianța Renault-Nissan.