Mercedes-Benz Vans își întărește poziția de furnizor de top pe segmentul autovehiculelor comerciale ușoare electrice în al doilea trimestru al anului 2022 și își va extinde portofoliul de produse cu alte modele electrice pe segmentul autovehiculelor comerciale ușoare de mici dimensiuni.
Grupul Mercedes-Benz a înregistrat o creștere de 61% a vânzărilor în segmentul autoutilitarelor electrice, cu aproximativ 3.900 de modele livrate către utilizatori. Numărul de autoutilitare compacte electrice eSprinter și eVito s-a dublat (97%), ajungând la aproximativ 3.100 de unități vândute. Cu toate acestea, în segmentul MPV-urilor medii de uz privat, vânzările de EQV au scăzut cu 4% din aprilie până în iunie.
În ciuda fluctuațiilor aprovizionării cu semiconductori, vânzările s-au menținut la nivelul anului precedent și în trimestrul al doilea al anului 2022, cu 100.000 de unități vândute în total la nivel mondial (-2%). Din aprilie până în iunie, 83.900 de autovehicule comerciale din gamele (e)Sprinter, (e)Vito, (e)Vito Tourer și Citan au fost livrate către utilizatori. În SUA, vânzările Sprinter și Metris (Vito) aproape s-au dublat, cu aproximativ 19.700 unități vândute (+ 96%), marcând vânzări trimestriale record.
Portofoliul extins de produse Mercedes-Benz Vans primează și în sectorul privat, marcând o creștere de 10%, cu 16.000 de unități vândute. În plus față de Clasa V și EQV, noua Clasă T a înregistrat vânzări impresionante în al doilea trimestru din 2022, cu peste 300 de unități distribuite clienților. Creșterea accelerată a cererii de autorulote continuă să aibă un impact pozitiv asupra vânzărilor Marco Polo și a derivatelor sale.