Cel mai mare, mai impozant, mai spațios și mai luxos dintre Mercedesuri, Maybach GLS, a strălucit în lumina reflectoarelor din Salonul Auto de la Guangzhou 2019. Iată tot ce știm despre el.
Citește și:
- Spațiu la superlativ: acesta este noul Mercedes-Benz GLS 63 4MATIC+
- Înțepături de Halloween: BMW atacă Mercedes, primește o replică dură
Ceea ce a părut o înșuruire aleatori de modele a fost, se pare, o strategie bine ticluită de Mercedes-Benz de la început: la câteva ore după ce ne-a pus în priză cu GLS 63 4Matic+, nemții au prezentat publicului versiunea Maybach a modelului – o reprezentare foarte elocventă a luxului pe care producătorul german îl poate oferi clienților săi.
Dacă impozanța lui GLS este, în cazul versiunii AMG, reprezentată în mod agresiv prin kit-ul aerodinamic, Maybach subliniază în mod elegant formele celui mai mare SUV din gama Mercedes. Accentele exterioare aici sunt constituite din crom – mult crom – iar caroseria este îmbrăcată în culori perlate, grupate în opt scheme cromatice bi-tonale. Jantele cu diametrul de 23 de inci (cele standard au „doar’ 22 de inci) și multe spițe completează ținuta elegantă a lui GLS Maybach.
Spațiul interior, în cazul acesta, nu urmărește găzduirea unui număr cât mai mare de pasageri, ci oferirea luxului suprem pentru patru adulți (în versiune standard, GLS Maybach are banchetă spate cu trei locuri). Lipsa rândului trei de scaune înseamnă și mai mult loc pentru cei din spate – până și portbagajul s-a restrâns la 520 de litri. Însă asta permite ca rabatarea scaunelor din spate să fie similară cu cele din bussiness class-ul aeronavelor.
Mai mult, scanele din spate dispun nu doar de încălzire și ventilație, ci și de o funcție de masaj. Iar tunelul median generos care le desparte ascunde compartimente răcite și un suport pentru tableta responsabilă de controlul scaunelor și de infotainment.
Sub capotă, Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic primește doar un singur motor: un V8 de 4,0 litri, cu 558 de cai-putere și 730 de Newtoni-metru, ajutat de sistemul mild hybrid EQ Boost cu încă 22 CP și 250 Nm atunci când nevoia de resurse este cea mai mare. Transferul puterii către roți se face printr-o transmisie automată cu nouă trepte și prin sistemul de tracțiune integrală 4Matic.