Mercedes sustine Noaptea Devoratorilor de Publicitate

vezi galeria foto

Mercedes-Benz Romania sustine noua editie Noaptea Devoratorilor de Publicitate, festivalul ajuns la al optsprezecelea an de organizare pe plan local. Mercedes-Benz Clasa A, reprezentantul noii generatii de masini compacte, va fi alaturi de pasionatii de publicitate pe 15 si 16 noiembrie, in calitate de Masina Oficiala.


Incepand cu ora 20:30, Cinema Patria va gazdui Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Timp de opt ore, peste 300 de spoturi vor fi aduse in atentia oamenilor de publicitate, deopotriva aspiranti sau experimentati. Mercedes-Benz Romania va pune la dispozitia invitatilor autoturisme  Clasa A, reprezentand „pulsul unei noi generatii’.

Mihai Bobonete de la Cafe Deko si DJ&Producer Mongol vor deschide evenimentul, completat ulterior de activari speciale si multe surprize pregatite pentru publicul prezent. In plus, Mercedes-Benz Romania a pregatit o aplicatie speciala de Augmented Reality, cu care ii va surprinde pe invitati.


Mai mult, inainte de inceperea acestei editii, Mercedes-Benz Romania a lansat pe pagina oficiala de Facebook un concurs, oferind invitatii duble la eveniment. Printr-o aplicatie dedicata, fanii pot vota cel mai apreciat spot Mercedes-Benz, dintr-o selectie a celor mai creative reclame realizate la nivel international in 2013.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este evenimentul creat in Franta, in 1981, de Jean Marie Boursicot. In numai trei ani, acesta a devenit un fenomen european, urmand ca pana in 1994 sa cucereasca si Canada, SUA, Australia, Asia si Orientul Mijlociu. In Romania, evenimentul a fost organizat prima data in 1995, la Bucuresti, sub coordonarea lui Dan Chisu. In cativa ani, turneul Noaptea Devoratorilor de Publicitate a ajuns in toate orasele mari din tara si pe litoral.


CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE