Microsoft a participat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt

vezi galeria foto

Microsoft a participat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt din acest an. Compania americană susține industria auto cu servicii de cloud inteligent, edge, IoT și AI, oferind sprijin companiilor din industrie pentru a-și dezvolta și  extinde capacitățile digitale. Se dorește astfel crearea contextului favorabil pentru ca jucătorii mici din industria auto să devină furnizori de servicii de mobilitate inteligentă.


La Frankfurt au fost prezentate noutăți care se înscriu în cele trei principii cheie ale strategiei Microsoft pentru industria auto: încheierea de parteneriate în întreaga industrie, asigurarea clienților că ei sunt cei care dețin datele și oferirea de sprijin companiile auto pentru a genera experiențe unice de brand.

Eforturile companiei în materie de vehicule conectate se regăsesc în platforma Microsoft Connected Vehicle Platform (MCVP). Aceasta îmbină serviciile avansate de cloud și edge computing cu o rețea puternică de parteneri, astfel încât companiile auto să poată construi soluții de condus conectate, care cuprind de la experiențe in-vehicle și condus autonom la servicii de predicție și conectivitate.


Microsoft sprijină producătorii de autovehicule, distribuitorii și furnizorii de servicii de mobilitate pentru a accelera livrarea de soluții de condus autonom care oferă experiențe de condus sigure, confortabile și personalizate. Acest lucru este realizat printr-o serie de servicii cloud, edge, IoT și AI și un ecosistem deschis de parteneri, care permite dezvoltarea colaborativă între companii.

Serviciile de mapare și navigare inteligentă sunt esențiale pentru crearea de soluții de mobilitate inteligentă. De aceea, Microsoft colaborează cu companii precum TomTom și Moovit. Aceste companii colaborează cu Microsoft pentru un planificator de călătorie multimodal cuprinzător, care utilizează Azure Maps.


Cu Microsoft Business Applications, partenerii auto, furnizorii și comercianții pot dezvolta noi informații despre clienți și pot crea experiențe de tip omnichannel. Cu Microsoft Automotive Accelerator, companiile auto pot planifica programări și servicii auto, facilitate prin comunicări proactive.


Stimularea transformării digitale end-to-end necesită un lanț de aprovizionare digital integrat – de la fabrică și magazin până la livrarea către clientul final. Microsoft lucrează cu BMW pentru a construi un lanț de aprovizionare inteligent. Compania germană utilizează platforma Open Manufacturing pentru a le permite producătorilor industriali să colaboreze pentru a descompune depozitele de date și a depăși provocările unor sisteme complexe, pentru care există drept de proprietate, care încetinesc optimizarea producției.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE