Ministrul Mediului a anunţat că, în cazul Programului „Rabla Plus”, a fost modificat Ghidul de finanțare, pentru ca mașinile pentru care au fost aprobate dosarele de finanțare să poată fi livrate de către dealerii care vând mașini electrice.
„Ca noutate este și Programul „Rabla Plus”. Să nu uităm că anul acesta, eco-bonusul dat pentru „Rabla Plus” a fost de 10.000 de euro pentru achiziționarea unei mașini 100% electrice, iar pentru mașinile hibrid plug-in sau hibrid un eco-bonus de 4.500 de euro. A fost o creștere semnificativă, iar până la ora actuală avem înscrieri pentru aproximativ 550 de mașini din gama „Rabla Plus”, a declarat ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu.
Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!
„Pentru că am constatat că ne confruntăm cu anumite probleme, cum ar fi lipsa unor mașini în parcurile auto ale unor dealeri, a trebuit să modificăm Ghidul de finanțare atât pentru „Rabla Plus”, cât și pentru „Rabla Clasic„, ordine care sunt deja postate pe site-ul ministerului, prin ghidurile de finanțare în care vor fi incluse programele din 2018 și 2019. Ne-am confruntat cu niște probleme și cu ajutorul producătorilor de mașini din România și a dealerilor care vând mașini electrice sau hibrid plug-in am făcut o modificare prin care eliminăm termenul de 31 decembrie până la care se poate emite factura pentru autovehicule electrice hibrid plug-in, în sensul că, din momentul în care s-au înscris la AFM, au un timp de 120 de zile până când acea mașină poate să intre în circuit, adică până când ea poată să fie achiziționată. În același timp, pentru că am constatat că foarte multe persoane s-au înscris deja la AFM pentru a-și achiziționa astfel de mașini pe programul „Rabla Plus”, dar încă nu au ajuns la dealer, pentru a-și alege mașina, am pus un termen-limită maxim până la care pot să își depună documentele la dealer, respectiv 60 de zile”, a mai spus Grațiela Gavrilescu.
Ni se pregăteşte o nouă formă a timbrului de mediu
5 piese de mașini pe care să nu le cumperi la mâna a doua
Primăria Capitalei abandonează marile proiecte de infrastructură