Englezii de la Mountune au îngrămădit sub capota lui Volkswagen Golf VII GTI mai mulți cai-putere decât găsești într-un Golf R. Dar asta nu-l face întru totul mai performant.
Citește și:
Iveco a lansat o campanie prin care încurajează operaţiile de tuning pentru camioane
BMW X3 M Competition a trecut pe la AC Schnitzer pentru o „cură’ de tuning
Tuning Lamborghini semnat de un român! Cât costă kitul aerodinamic
Tuning pentru Lada Niva! Pe bune?
Tuning moldovenesc la Londra: un Lamborghini Huracan acoperit cu cristale
În cazul în care Mountune52 îți sună cunoscut, ei bine, sunt aceiași specialiști în modificări care aproape că au dublat puterea lui Ford Focus RS. Ca să evităm confuziile: în timp ce Mountune se ocupă exclusic de modele Ford, divizia Mountune52 este specializată pe produse Volkswagen.
Așadar, cel mai recent proiect cu care se laudă Mountune52 este Golf 7 GTI care, cu pachetul de upgrade Stage 2 propus de englezi, ajunge la 385 CP și un cuplu maxim de 510 Nm. Asta înseamnă cu 70% mai mult decât cei 220 CP (și 350 Nm) oferiți de Golf GTI în versiune standard.
Pentru a atinge această performanță, Mountune52 a înlocuit turbosuflanta lui GTI cu una de pe un Golf R (310 CP și 380 Nm) recalibrată pentru mai multă performanță. Ambreiajul a primit și el, la rândul său, un upgrade.
Kitul Mountune52 poate fi comandat pentru a fi instalat acasă sau poate include și serviciile de manoperă, dacă nu vrei să-ți murdărești tu mâinile. Prețul este atrăgător: 2.000 de lire (circa 3.400 €).
Noile cifre de putere scad timpul necesar sprintului 0-96 km/h la 5,2 secunde. În ciuda celor 75 de cai-putere peste cei ai lui Golf R, handicapul tracțiunii față își spune cuvântul. Însă probabil că în cazul unui rolling start, Golful celor de la Mountune52 își arată calitățile.