Nissan GT-R se pregătește să iasă din scenă în Europa, unde nu va mai fi comercializat din acest an din pricina legislației europene care limitează emisiile de dioxid de carbon, dar și nivelul sunetului emis de un vehicul.
Modelul și-a câștigat porecla de „Godzilla' în urma performanțelor incredibile pe care le-a înregistrat în motorsport la sfârșitul anilor 80 și începutul anilor 90. Japonezii au numit mașina așa pentru că și-a nimicit întotdeauna adversarii, asemenea creaturii din film.
Actuala generație Nissan GT-R a debutat în cadrul Salonului Auto de la Tokyo în 2007. Înainte de asta, japonezii au reușit deja să stabilească un nou record pe Nurburgring, chiar și în condițiile unei piste ude, mașina reușind să parcurgă un tur al „iadului verde' în doar 7 minute și 38 de secunde, fiind mai rapidă decât un Porsche 911 Turbo contemporan.
Mașina a avut parte doar de modificări minore în cei 15 ani de când se află în producție, primind o versiune în producție limitată GT-R50 semnată de Italdesign (foto). Fiecare propulsor V6 twin-turbo de 3,8 litri care ajunge sub capota lui GT-R este fabricat manual de căte cinci mecanici Takumi (persoane cu mai mult de 60.000 de ore de experiență într-un domeniu).
Din păcate, Nissan GT-R nu a mai fost vândut de la 31 octombrie 2021 nici în Australia sau Noua Zeelandă, deoarece mașina nu mai respectă noile norme australiene privind impactul lateral.