SVM Juke-R700 se laudă cu mai mulți cai-putere decât versiunea (și așa) extremă a lui Juke. Dar vine și cu un preț pe măsură…
Citește și:
Nissan GT-R 50: așa arată cel mai scump și mai exclusivist Nissan Nismo!
Nissan Juke: Dirijorul s-a întors
Nissan Juke-R 2.0 – Poze și detalii oficiale – Update
Tuning Lamborghini semnat de un român! Cât costă kitul aerodinamic
BMW X3 M Competition a trecut pe la AC Schnitzer pentru o „cură’ de tuning
Ca metodă inedită de promovare a lui Juke, Nissan UK a colaborat acum câțiva ani cu RML Group pentru a crea un crossover extrem. Așa că au urcat caroseria lui Juke pe șasiul unui Nissan GT-R. Așa cum probabil era ușor de așteptat, cifrele lui Juke animat de un V6 de 3,8 litri erau impresionante.
În prima sa iterație, Juke-R se lăuda cu 492 de cai-putere și un sprint 0-96 km/h de 3,7 secunde. Apoi a apărut Juke-R 2.0, pentru că între timp motorul V6 al lui GT-R mai dobândise ceva cai-putere și era păcat să nu-i vedem înghesuiți și în crossoverul primordial. Juke-R 2.0 are 600 CP și 652 Nm și poate accelera de la 0 la 96 km/h în 3 secunde.
Prima versiune a fost construită în șase exemplare, fiecare cu un preț de aproape 540.000 €. 2.0 nu a avut un preț oficial declarat, însă faptul că a fost disponibil în 17 exemplare l-a făcut mai… accesibil: numărul vehiculat era 150.000 €.
Exemplarul din galeria foto de mai sus nu este unul original Nissan, ci o lucrătură a britanicilor de la Severn Valley Motorsport (SVM), botezată Juke-R700. Acesta folosește aceeași rețetă ca modelele originale, însă V6-ul său dezvoltă până la 700 de cai-putere. Pachetul este completat de un set de amortizoare coilover, iar jantele de 20 de inci ascund discuri de frână serioase, spune descrierea exemplarului. Roll-cage? Obligatoriu!
Sigur, așa mașinărie nu este ieftină. Deloc. De fapt, la 649.500 € cât se cere pe el, Juke-R700 este mai scump chiar și decât prototipul original. Uf!