Standul Mazda va fi unul dintre cele mai aglomerate de la cel de-al 88-lea Salon Auto Internațional de la Geneva, de luna viitoare.
CUM TE PĂCĂLESC SAMSARII când cumperi o mașină!
Ai idee CÂT CÂȘTIGĂ UN POLIȚIST în România? Nu te așteptai la SUMA ASTA!
Noua Mazda6 Combi va fi prezentată în premieră mondială, alături de premiera europeană a noului model Mazda6 Sedan și două concepte: Mazda VISION COUPE și Mazda KAI CONCEPT (foto), precum și motorul de generație viitoare pe benzină SKYACTIV-X.
Îmbunătățirile aduse Mazda6 sunt cele mai consistente de până acum: acesta prezintă un design exterior mai matur, mai elegant și rafinat, un interior revizuit semnificativ, inclusiv scaune complet noi, performanță crescută pentru trenul de rulare SKYACTIV, dinamică îmbunătățită, eficiență aerodinamică, antifonare superioară și o gamă de elemente de siguranță i-ACTIVESENSE printre care se numără cameră 360° și un sistem inteligent de asistență a vitezei.
Mazda VISION COUPE, recent încoronat „Cel mai frumos concept al anului’, adoptă forma de bază a unui coupe cu patru uși fluid. Acesta nu redă mișcarea la fel cum o redau alte expresii ale limbajului de design KODO prin caroserie, în schimb exprimă o formă simplă, care elimină toate elementele neesențiale, pentru a urma principal „mai puțin înseamnă mai mult’.
PRIMA FABRICĂ AUTO DIN ROMÂNIA care SE ÎNCHIDE!
Noua mașină a lui ȚIRIAC costă 630.000 DE EURO!
Mazda KAI CONCEPT, a cărei denumire înseamnă „pionier’, oferă primele indicii pentru viitorul mărcii Mazda și ilustrează tehnologiile revoluționare ale companiei și cea mai recentă evoluție a filosofiei de design KODO. Viitoare generație a arhitecturii vehiculului SKYACTIV, care va adopta trenul de rulare revoluționar SKYACTIV-X, maximizează totodată abilitățile corpului uman de a realiza conexiunea ideală între șofer și mașină.
Oferit în exclusivitate de Mazda, SKYACTIV-X este un motor revoluționar, care introduce o metodă inovatoare de combustie, denumită Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI).
Motorul SKYACTIV-X, care urmează să devină primul comercial din lume pe benzină care utilizează această tehnologie, combină beneficiile motorului pe benzină cu aprindere prin scânteie (energia la turații ridicate și emisii scăzute) cu cele ale unui motor diesel (răspuns rapid și economie de combustibil) pentru a produce un motor crossover care livrează avantajele ambelor tipuri de agregate.