Noul Bentley Continental GT Convertible a fost prezentat oficial. Autoturismul de lux este dotat cu un plafon care poate fi desfășurat sau pliat în doar 19 secunde la viteze de până la 50 km/h.
Citește și:
Cum obții 500 de lei pentru combustibil?
Spectaculos: vas de croazieră cu circuit de karting
Cel mai bătrân’ VW Beetle din lume a fost complet restaurat
Câte amenzi adună o cameră fixă în două săptămâni
Cum îți poți moderniza mașina
Ora de Educație Rutieră
Șoseaua de Centură a Bucureștiului – un proiect continuu
Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?
Primul loc în Europa la aglomerație
Aflat la cea de-a treia generație, GT Convertible a fost supranumit drept esența brandului Bentley‘ de Adrian Hallmark, președinte și director executiv Bentley Motors. Acesta a mai declarat că noul model se alătură unei game extrem de apreciate – probabil cel mai puternic și mai performant portofoliu de produse pe care lumea l-a văzut vreodată la un singur brand de lux‘.
Noul model al britanicilor este dotat cu un propulsor W12 de 6,0 litri, care produce 635 de cai-putere și un cuplu motor de 900 Nm. Accelerația lui Continental GT Convertible de la 0 la 100 km/h are loc în doar 3,8 secunde, iar acul vitezometrului se oprește la 333 km/h. Motorul este cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj cu opt trepte, iar consumul combinat declarat de producător este de 14 l/100 km parcurși.
Plafonul autoturismului decapotabil poate fi operat într-un timp de doar 19 secunde la viteze de până la 50 km/h. Materialul textil al acestuia este disponibil în șapte culori diferite, inclusiv un finisaj tweed autentic (stofă confecționată din fire de lână cu fibre lungi, de culori diferite).
Acoperișul lui Continental GT Cabrio este de tipul Z-fold și contribuie la o reducere a nivelului de zgomot cu trei decibeli față de predecesor. Producătorul britanic susține ca noul model decapotabil este la fel de silențios ca generația anterioară a lui Continental GT Coupé.
Șoferul beneficiază de un nou dispozitiv de încălzire a gâtului, care este integrat în scaunele lui Continental GT. O altă inovație a acestui model este afișajul central integrat în bord, dezvoltat de Bentley, care oferă trei poziții: prima este finisată într-un furnir pur, a doua oferă trei cadrane analogice, iar a treia dezvăluie ecranul unității media cu o diagonală de 12,3 inchi.
Britanicii utilizează platforma lui Porsche Panamera pentru noul Continental GT. Roțile din fața au fost mutate cu 135 de mm mai înainte, iar capota a fost extinsă și coborâtă, în comparație cu modelul precedent.
Mașina dispune de faruri cu tehnologie Matrix LED, iar blocurile optice imită aspectul unor pahare de cristal șlefuit.
În echiparea standard sunt incluse jante de 21 de inchi, iar cele de 22 sunt opționale. Tot în standard, noul Bentley dispune de o unitate audio cu 10 difuzoare și 650 de wați, iar opțional, clienții pot opta pentru un sistem Bang & Olufsen cu 16 difuzoare și 1.500 W. În cazul echipării acestei opțiuni, grilele difuzoarelor sunt iluminate.
Audiofilii adevărați pot opta pentru un sistem audio Naim, care include 18 incinte acustice cu o putere totală de 2200 de W. Acest sistem oferă transductoare active de bass integrate în scaunele din față și opt moduri de sunet.
Interiorul lucrat manual poate fi configurat cu piele disponibilă în 17 culori diferite în paleta standard, cu până la 70 de culori disponibile opțional. Peste 10 metri pătrați de lemn sunt folosiți pentru fiecare exemplar.
Autoturismul este echipat cu un sistem electric de 48 de volți, iar suspensia pneumatică utilizează un sistem cu trei camere de aer. Structura caroseriei este mai rigidă cu 5% decât a predecesorului și cu 20% mai ușoară.
Discurile de frână măsoară un diametru 420 mm pe puntea față și de 380 mm pe puntea spate. În total, etrierele lui Bentley Continental GT dispun de 28 de pistonașe.
Mașina este încălțată cu anvelope Pirelli P Zero cu tehnologie de reducere a zgomotului de rulare, iar, pentru prima dată, acestea au mărimi diferite pentru puntea față și spate.