Noul Ford Mustang oferă un design mai atrăgător, motorizări îmbunătățite, dinamică incisivă și tehnologii avansate de asistență a șoferului dedicate pieţei din Europa.
Exteriorul noului Ford Mustang este acum mai agresiv și mai atletic, conservând însă caracterul ușor de recunoscut filtrat prin mai mult de 50 de ani de producție a modelului. Profilul capotei este acum coborât și integrează prize de aer, iar combinația cu grila frontală revizuită îi oferă lui Mustang o față incisivă și agresivă, îmbunătățind în același timp aerodinamica.
Farurile, luminile de zi, indicatoarele de direcție și stopurile tri-dimensionale triple iconice beneficiază toate în standard de tehnologia LED în Europa, în timp ce proiectoarele de ceață LED sunt și ele disponibile pe Mustang. Ramele blocurilor optice frontale au fost restilizate pentru a se asorta cu forma trepezoidală a grilei superioare.
O gamă largă de opțiuni de personalizare le va oferi clienților Mustang din Europa posibilitatea de a ieși în evidență și mai mult. Sunt disponibile trei noi nuanțe metalizate îndrăznețe – Kona Blue, Orange Fury și Royal Crimson. Noile jante de 19 inci din aliaj sunt oferite în mai multe variante de finisaj, fiecare cu propria sa personalitate, inclusiv Nickel, Ebony Black și Polished Aluminium.
ATENȚIE ȘOFERI! Uite cum se face PARCAREA PERFECTĂ!
Permisele de conducere vor fi primite prin poștă și vor fi livrate gratuit
Ce șofer inconștient! O femeie a fost surprinsă conducându-și Loganul cu bebelușul în brațe
Intersecţia din România care este unică în Europa
Noul Ford Mustang – interior
Interiorul noului Mustang prezintă o atmosferă care tinde spre zona premium. Materiale noi moi la atingere sunt așezate pe fețele de uși, iar mânerele ușilor sunt finisate în aluminiu. Consola centrală este acoperită cu un material moale cusut manual într-o nuanță contrastantă, efectul rezultat fiind unul dinamic și de calitate superioară. Rama care înconjoară panoul de comenzi de pe bord este disponibilă în trei finisaje din aluminiu.
Un pachet interior Carbon Sport este la rândul său la dispoziția doritorilor pe întreaga gamă Mustang și include inserții Alcantara la nivelul portierelor și al scaunelor, un mâner din fibră de carbon al schimbătorului de viteze și o ramă din fibră de carbon pentru instrumentele de pe panoul de bord. Scaune cu tapițerie din piele, încălzite și aerisite și un volan încălzit sunt de asemenea disponibile în premieră la nivel de gamă, oferind un nivel de confort de top. Clienții care optează pentru scaunele Recaro din piele au acum opțiunea de a alege între trei nuanțe de culoare: Show Stopper Red, Midnight Blue sau Ebony.
Noul Ford Mustang – motorizări
Motorul Ford V8 de 5.0 litri a fost dezvoltat pentru a livra mai multă putere și pentru a oferi o plajă mai largă de turații decât până acum. Vârful de putere anticipat, 450 CP, este sprijinit de introducerea unei tehnologii duale complexe care oferă injecție directă de înaltă presiune și injecție multipunct la presiune scăzută, oferind astfel cuplu robust la turații mici.
Noul Mustang EcoBoost de 2.3 litri oferă 290 CP și vine cu o experiență antrenantă de șofat mulțumită funcției Overboost a turbocompresorului – care se activează în sarcină maximă pentru a oferi un plus de accelerație după fiecare schimbare superioară de treaptă – și noii transmisii automate cu 10 rapoarte.
Cutia de viteze cu 10 trepte oferă eficiență în economia de carburant și o accelerație îmbunătățită. Sistemul electronic de control al transmisiei permite accesul la setări care optimizează performanța prin sistemul Drive Modes, iar sistemul adaptiv ce programează schimbările de treaptă îi permite transmisiei să se adapteze la schimbările condițiilor de rulare și să selecteze treapta optimă indiferent de situație – de la vitezele de croazieră la accelerațiile brutale pe linie dreaptă. Clapetele montate pe volan le oferă șoferilor control maxim la schimbarea treptelor.
Transmisia manuală cu șase trepte disponibilă pe ambele versiuni de motorizare a fost și ea îmbunătățită cu scopul de a oferi nivelul optim de cuplu. Pe motorul V8 de 5.0 litri, transmisia manuală a fost complet regândită pentru a include un ambreiaj de tip twin-disc și o volantă cu masă dublă, scopul fiind creșterea ofertei de cuplu și o modulare mai eficientă a ambreiajului. Motorul oferă Launch Control în versiunea standard pentru starturi consistente și cu tracțiune maximă. Pachetul Electronic Line Lock, care aplică doar frânele pe roțile din față, îi lasă șoferului posibilitatea de a roti doar roțile posterioare și este acum standard și pe motorul EcoBoost de 2.3 litri după ce anterior fusese disponibil astfel împreună cu motorul V8 de 5.0 litri. Acest sistem ajută la starturi de pe loc în condiții optimizate.
Noul sistem opțional de suspensii MagneRide Damping System poate oferi un răspuns fulgerător la schimbările condițiilor de rulare. Fluidul special din amortizoare poate fi stimulat electronic pentru a oferi rezistență ridicată sau scăzută în funcție de context. Senzorii monitorizează condiuțiile de rulare de 1000 de ori pe secundă pentru a asigura performanțe optime la nivelul direcției.
Noul Ford Mustang – tehnologie
Mustang le va fi oferit clienților din Europa împreună cu o linie vastă de tehnologii de asistență a șoferului care includ Sistemul de asistență pre-coliziune cu depistarea pietonilor (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection), dezvoltat pentru a reduce severitatea sau chiar pentru a evita complet coliziunile frontale în care sunt implicați pietonii sau care implică alte mașini.
Clienții vor putea fi mai siguri ca niciodată în spatele volanului, fiind asistați de tehnologii precum Asistența pre-impact cu frână activă și detectarea pietonilor, Tempomatul adaptiv, Sistemul de menținere a benzii de rulare, Alerta la părăsirea benzii de rulare și Sistemul de detectare a nivelului de oboseală a șoferului.
Ford Mustang va fi oferit în premieră cu tehnologia Cruise Control Adaptiv (Adaptive Cruise Control) și cu Sistemul de alertă în funcție de distanță (Distance Alert), acestea ajutând șoferii să menține o distanță corectă față de vehiculul din față, dar și cu Sistemul de avertizare la părăsirea benzii (Lane Departure Warning), care îi anunță pe șoferi în momentul în care aceștia părăsesc accidental banda de rulare. Sistemul de menținere a benzii de rulare (Lane Keeping Aid) poate acționa volanul pentru a împinge mașina înapoi în interiorul benzii. Tehnologiile sofisticate disponibile acum pe Mustang vor contribui la un scor îmbunătățit în cadrul testelor de siguranță Euro NCAP.
Un instrumentar de bord LCD complet digital și personalizabil cu dimensiunea de 12 inci va afișa informații asortate cu modul de rulare selectat prin Drive Modes – sistem similar celui disponibil pe supercar-ul Ford GT – ajutându-i pe șoferi să scoată maxim din fiecare experiență în spatele volanului. Configurația ceasurilor digitale de bord se va schimba automat în funcție de modul selectat și poate fi programată de șofer să afișeze o gamă largă de cadrane colorate într-una dintre cele 7 nuanțe disponibile. Șoferii exemplarelor Mustang echipate cu display-ul digital de 12 inci vor avea ocazia de a vedea o premieră în industrie: o animație inspirată din jocurile video care se activează în momentul activării sistemului Electric Line Lock.
Noul Mustang oferă, de asemenea, sistemul de comunicații și multimedia SYNC 3, care le dă posibilitatea șoferilor de a-și controla telefoanele inteligente conectate, sistemul audio, navigația și funcțiile climatizării utilizând comenzi vocale conversaționale sau gesturi precum „pinch' sau „swipe' pe display-ul dcentral de 8 inch. Sistemul este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto™.
Livrările noului Ford Mustang către clienții din Europa vor debuta în 2018.