Noua gamă Porsche 911 a fost lansată în formula Coupé și Cabriolet, ambele fiind propulsate de un nou motor boxer de 3,8 litri cu două turbocompresoare VTG.
În primul rând dimensiunile noului 911 Turbo S au crescut: caroseria este acum cu 45 de milimetri mai lată deasupra punții față (1.840 mm), iar lățimea totală este de 1.900 mm deasupra punții spate (o creștere de 20 mm). Ecartamentul este cu 42 de mm mai lat pe puntea față și cu 10 mm mai lat pe puntea spate. Aerodinamica adaptivă include acum clapete de răcire cu aer controlate, în față, în timp ce aripa posterioară mai lată a fost proiectată pentru și mai multă forță deportantă.
Pentru prima dată, 911 Turbo S își transferă puterea cu anvelope mixte în două dimensiuni diferite: anvelope de 20 inchi cu dimensiunea de 255/35 în față și anvelope 315/30 de 21 inchi pe spate.
Noile opțiuni de echipare subliniază imaginea mult mai sportivă a unui 911 cu tracțiune integrală. Acestea includ șasiul sportiv care dispune de Porsche Active Suspension Management (PASM), o gardă la sol redusă cu 10 mm și sistemul de evacuare sport cu clape reglabile care garantează un sunet distinctiv.
Motorul se bazează pe generația de motorizare disponibilă pe 911 Carrera. Acesta dispune de un sistem de răcire cu aer complet reproiectat: turbocompresoare VTG noi, mai mari, într-o dispunere simetrică, cu clapete de reglaj electrice, precum și utilizarea injectoarelor piezo.
Propulsorul cu șase cilindri aspirat are un nou sistem de admisie. Traseele fluxurilor de aer de proces și de răcire au fost inversate. O parte din aerul de proces intră acum prin prizele de aer caracteristice Turbo din secțiunile laterale din spate. În fața filtrelor de aer, situate acum în aripile din spate, au fost încorporate și alte două fluxuri de aer, prin grila capacului spate. Acest lucru înseamnă că noul 911 Turbo S are patru prize de aer cu o secțiune transversală generală mai mare și o rezistență mai mică, contribuind la îmbunătățirea eficienței motorului.
Cele două turbocompresoare simetrice cu geometrie variabilă a turbinei (VTG) și dimensiuni mai mari înlocuiesc părțile anterioare identice, compresorul și turbinele rotindu-se acum în direcții opuse. Diametrul turbinelor a fost crescut cu cinci milimetri, până la 55 mm, în timp ce compresorul, la 61 mm, este acum cu trei milimetri mai mare. Clapetele evacuării sunt comandate electric cu motoare pas cu pas.
Motorul boxer de 3,8 litri cu două turbocompresoare VTG livrează 650 CP/800 de Nm. La sprintul de la 0 la 200 km/h noul Porsche 911 Turbo S este cu o secundă întreagă mai rapid decât predecesorul său, reuşind să parcurgă această repriză în 8,9 secunde. Viteza maximă este de 330 km/h.
Lista de echipamente standard include interiorul complet din piele și un decor de carbon în combinație cu accente în nuanța argintiu deschis. Scaunele sport reglabile pe 18 căi au tighele care aduc un omagiu primului 911 Turbo (tip 930). Elemente grafice de înaltă calitate și logo-urile din panoul de bord completează caracteristicile specifice Turbo S. Ecranul central al PCM este acum de 10,9 inchi.
Porsche 911 Turbo S Coupé va fi disponibil în Romania la un preț de 224.144,83 euro, iar 911 Turbo S Cabriolet va avea un preț de 237.738,20 euro.