Cea de-a cincea generație a modelului de clasă mică beneficiază de un habitaclu complet redesenat, de un instrumentar digital și de o unitate media ce dispune de un ecran cu diagonala de 9,3 inchi.
De asemenea, noul Renault Clio oferă posibilitatea posibilitatea clienților de a personaliza anumite elemente de design.
Citește și:
Caracatița de parbriz, noua măsură împotriva șoferilor care parchează neregulamentar
Chinezii atacă segmentul SUV coupé
Boxele acestei mașini se aud de la 5 km distanță
Germania și-ar putea lua adio de la autostrăzile fără limită de viteză
De-asta nu putem avea șosele sigure în România
Mick Schumacher a semnat cu Ferrari
De ce șoselele nu crapă de frig în țările dezvoltate
Românii nu învață pentru examenul auto
Francezii pun mare preț pe noua generație, deoarece Clio este cel mai bine vândut model din gama acestora. Doar anul trecut, s-au vândut aproximativ 390.000 de unități Renault Clio la nivel global, dintre care 365.000 doar în Europa.
Renault a urmat principiul Evoluție și Revoluție‘ pentru design, ce se traduce printr-un aspect mai matur și a unor forme accentuate. De asemenea, francezii susțin că noul model utilizează numai piese noi.
Noul interior adoptă un instrumentar digital, ce va măsura între 7 și 10 inchi, în funcție de echiparea aleasă. Varianta de top va afișa harta sistemului de navigație în centrul ecranului.
Clienții noului Clio vor beneficia de un sistem multimedia cu un ecran generos. Display-ul de 9,3 inchi este amplasat vertical și este ușor curbat. De asemenea, unitatea media dispune de un nou sistem Easy Link.
Partea superioară a planșei de bord este îmbrăcată într-un plastic moale la atingere, iar partea inferioară poate fi personalizată cu mai multe culori și materiale.
Consola centrală este amplasată mai sus, iar schimbătorul de viteze este mai scurt, pentru a spori confortul șoferului. Spațiile de depozitare includ și o zona în care pasagerii își pot încărca telefoanele wireless. Mânerul clasic al frânei de mână a fost înlocuit cu un buton.
Scaunele noului model provin de la modelele mai costisitoare din gamă și oferă un suport lateral mai bun și o bază mai lungă. În același timp, partea din spate a acestora este scobită, astfel pasagerii din spate au mai mult loc la picioare.
Deocamdată, francezii nu au prezentat oficial exteriorul mașinii și nu au oferit informații despre motorizări. De asemenea, prețurile noului model nu au fost încă dezvăluite.