Volkswagen a prezentat noul GTI Clubsport, care se laudă cu 300 de cai-putere și un mod de rulare pregătit special pentru tururi de Nurburgring.
Citește și:
Volkswagen Scirocco: Alegerea nerațională
Volkswagen a publicat prețurile pentru Golf Variant în România
Volkswagen prezintă noul ID.4 First Edition. Auto Bild l-a și testat!
Pentru cei pentru care Golf GTI nu este de ajuns în termeni de putere și dinamică, Volkswagen a pregătit versiunea GTI Clubsport. Față de generația anterioară, noul GTI Clubsport este cu 10 cai-putere mai puternic și aduce îmbunătățiri la trenul de rulare.
Sub capotă, GTI Clubsport păstrează unitatea de 2,0 litri, care acum livrează 300 de cai-putere și un cuplu maxim de 400 de Newtoni-metru. Resursele sunt trimise către puntea față printr-o transmisie automată cu șapte trepte, și sunt manageriate de un diferențial electronic VAQ. Atât amortizoarele adaptive cât și diferențialul au primit setări noi față de versiunea GTI, spune Volkswagen. GTI Clubsport are o gardă la sol cu 15 mm mai joasă față de GTI și un sistem de direcție îmbunătățit.
Creșterea puterii — cu 55 de cai-putere și 30 de Newtoni-metru — față de GTI a fost posibilă prin înlocuirea unității turbo, prin adoptarea unui intercooler mai mare și prin reglajul unității electronice de control (ECU).
În termeni de performanță, noul GTI Clubsport se laudă cu un sprint 0-100 km/h de 6 secunde și o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. Pe lângă modurile de rulare Eco, Comfort, Sport și Individual, GTI Clubsport dispune și de Special, pregătit special pentru tururi de viteză pe Nurburgring.