Noul motor turbo in trei cilindri pe benzina de 1 litru debuteaza pe Adam si va dezvolta 90 si respectiv 115 CP.
Dupa lansarea motorului turbo pe benzina de 1,6 litri, Opel prezinta si fratele mai mic de 1 litru cu 3 cilindri construit pe acelasi principiu: bloc din aluminiu si injectie directa. Cu arbore de contraechilibrare, Opel promite un rafinament la de bun ca la un motor cu patru cilindri. Pentru o masa si vibratii reduse, galeria de evacuare este integrata in chiulasa din aluminiu, iar turbocompresorul cu inertie mica este racit cu apa.
4,3 l/100 km
consuma noul
motor turbo in versiunea de 90 CP
166 Nm
este cuplu maxim
Noul motor turbo in trei cilindri dispune standard de sistem start&stop si este cuplat cu o noua transmisie manuala cu 6 trepte care este cu circa 30% mai usoara decat cea pe care o inlocuieste.
Motorul este disponibil in doua trepte de putere, cu 90 CP si respectiv 115 CP. In ambele cazuri, cuplul maxim este de 166 Nm, fiind obtinut la 1800 rpm la versiunea de 90 CP si intre 1800 si 4700 rpm la versiunea de 115 CP.
Conform datelor preliminare, versiunea de 90 CP consuma in medie 4,3 l/100 km (emisii de 99 g/km CO2).