Cel mai mic Opel a primit un tratament special, numit GS Line, care vine nu doar cu un aspect agresiv dar și cu mulți cai-putere sub capotă.
Citește și:
Electrificare la Opel: Ce modele vor primi versiuni electrice în 2020
De ce trebuie să rotim anvelopele la schimbul periodic?
Producătorii auto răspund cererii publicului tânăr pentru modelele de clasă mică și se întrec în a le „îmbrăca' pe acestea în moduri cât mai atrăgătoare. Cel mai recent exemplu de acest fel este Corsa GS Line de la Opel.
Până la apariția unei versiuni GSi sau OPC, GS Line este descris de Opel ca cea mai sportivă Corsa disponibilă acum în gama de oferte a producătorului. Sub capotă, Corsa GS Line găzduiește un motor turbo pe benzină, cu trei cilindri, capabil să producă 130 CP și 230 Nm. Puterea este trimisă roților față prin intermediul unei transmisii automate cu opt trepte.
În cazul lui Corsa – care cântărește un pic peste 1,1 tone – resursele de putere se traduc și în cifre de performanță mai bune: pragul de 100 km/h cu start de pe loc este atins după 8,7 secunde, iar viteza maximă declarată de producător este de 208 km/h. Pentru că utilizatorii moderni pun accent pe versatilitate, miniona de la Opel dispune de un mod de rulare sportiv care, odată activat, modifică răspunsul accelerației și greutatea direcției. Altfel, Corsa GS Line rămâne un companion urban confortabil.
Corsa GS Line se deosebește de versiunile obișnuite nu doar prin abilitățile sale sportive, dar și printr-un pachet estetic special: exteriorul și jantele poartă semnătură duo-tone, carcasele oglinzilor sunt vopsite în negru, blocurile optice au tentă închisă, iar evacuarea dublă este cromată. La interior, GS Line primește pedalier din aluminiu, scaune sport, finisaje roșii pe bord și cusături roșii contrastante.
Prețul lui Opel Corsa GS Line în Germania este de 19.880 de euro, cu TVA inclus. Rivalii cei mai de seamă ai lui Corsa GS Line sunt Ford Fiesta ST Line, Seat Ibiza FR și Peugeot 208 GT Line.