Studiile expertilor Opel in autovehicule clasice au aratat faptul ca inginerii Opel au construit prototipul unui autovehicul decapotabil cu doua locuri in anul 1938, avand la baza prima generație a clasei compacte Opel – modelul Kadett al anilor 30. Denumirea autovehiculului este inscrisa pe fotografiile gasite: Kadett „Strolch' cu doua locuri, „Strolch' insemnand „hoinar'.
Roadster-ul nu a intrat niciodata in productia de serie. Procesele verbale vechi ale unei sedinte a conducerii indica faptul ca acest proiect nu a fost demarat din cauza penuriei de otel inainte de cel de-al Doilea Razboi Mondial, dar si datorita numarului relativ redus de unitati din acest segment. Insa, Opel se pregatise deja pentru lansarea pe piata, asa cum reiese dintr-o brosura gasita in niste arhive vechi. Fiind gata pentru a fi tiparita, brosura prezenta cu mandrie detaliile tehnice aferente trenului de rulare al modelului Strolch: capacitate cilindrica de 1,1 litri, putere de 23 CP, transmisie cu trei trepte de viteza, viteza maxima de 98 km/h. Prototipurile modelului roadster nu au fost pastrate.
Expertii Opel Classic au fost atat de fascinati de prototipul cu o lungime de 3,62 m incat le-a venit ideea de a produce un alt autovehicul Strolch la 70 de ani de la dezvoltarea primului model. Astfel, acestia au putut demonstra ca inginerii Opel au dat dovada de multa imaginatie si pasiune in dezvoltarea noilor modele, inca de la lansarea primei generatii a clasei compacte.
Un Kadett obisnuit din 1938 din colectia de autovehicule clasice, care a servit ca sursa de piese de schimb, urma sa fie utilizat ca model de baza. Specialistii in tehnologie din cadrul echipei Classic au inceput imediat sa lucreze la noul proiect. Cele mai mari provocari au fost designul partii aerodinamice din spate si realizarea altor piese ale caroseriei, care nu au facut parte din seria Kadett. Construirea plafonului rabatabil din material textil fara planuri detaliate a necesitat multa imaginatie si abilitati tehnice, in special pentru faptul ca singurele materiale de referinta erau doar niste fotografii vechi.
Insa, inginerii au reusit sa descopere chiar si unele secrete ale acestor fotografii. Pentru a stabili culoarea vechiului prototip, fotografiile alb-negru au fost supuse unei analize minutioase a gradului culorii cenusiu. Aceasta analiza a indicat faptul ca modelul Strolch original avea culoarea rosu deschis.
„Noul' Strolch Roadster va fi expus acum la evenimente dedicate autovehiculelor clasice, de exemplu, la Oldtimer Grand Prix, care se va desfasura intre 7 si 9 august, la Nürburgring.
Prin intermediul acestui model, Opel prezinta o alta fateta a primului Kadett de succes din anii 30, care a fost oferit de asemenea in varianta de berlina decapotabila.