Paradox: Turcia, țara cu multe fabrici de automobile care nu are o marcă proprie. Ce se va întâmpla cu mașina națională?

În urmă cu trei ani, Fikri Işık, ministrul turc al Științei și Tehnologiei, anunța că Turcia va avea o mașină națională până în 2020. Mai sunt doi ani și lucrurile nu par să se miște într-o direcție convenabilă.

Turcia produce anual 1,17 milioane de vehicule, dintre care 733.000 sunt autoturisme. În 2015, în Turcia existau şapte uzine de asamblare a vehiculelor şi două de motoare. Și doar promisiunea unui automobil național.

Cum ți se fură mașina în mai puțin de un minut, fără chei!

Cât alcool pot consuma şoferii şi în cât timp se elimină din organism

Astfel, conform capital.ro lângă Bursa sunt trei uzine unde sunt asamblate automobile Fiat, Citroen, Peugeot şi Opel, Tofas și Renault, la Adapazari se află o uzină Toyota, la Arifyie, una care produce Land Rover, la Izmit sunt produse modele Hyundai-KIA, la Kocaeli sunt asamblate modele Ford şi la Gebze vehicule Honda. În mod ciudat, turcii nu au nicio mașină națională.

Idei firești’! Tu ai vrea ca bicicliștii să circule pe linia de tramvai? Ce spun polițiștii despre asta!

Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!

N-A MAI SUPORTAT și A RĂZBUNAT MII DE OAMENI! Vrei să mă dau jos la tine?’

În 2015, Fikri Işık anunța că Turcia a cumpărat licența Saab 9-3 și prezenta niște poze cu un prototip ce semăna izbitor cu un Cadillac. „Prieteni, acesta este doar începutul. Produsul final va fi admirabil şi va satisface dorinţele poporului turc”, declara oficialul.

De atunci au trecut trei ani și mașina națională a Turciei încă se lasă așteptată, deși au apărut zvonuri că automobilul ar putea să fie hibrid, după o întâlnir epe care Elon Musk a avut-o cu președintele Recep Tayyip Erdogan.

Adaugă un comentariu