Mult asteptatele Logan si Sandero II au debutat astazi oficial la Paris. Noile modele reprezinta un salt tehnologic si calitativ greu de imaginat in urma cu doar cativa ani.
Logan si Sandero adopta noul limbaj de design inaugurat de Lodgy si Dokker si impresioneaza prin liniile curate si elegante, de inspiratie teutona. Ambele modele renunta la aerul low-cost utilitar ce caracteriza exteriorul primelor generatii si acced astfel in „lumea buna'. Din fericire, cresterea pretentiilor nu se reflecta si in pret. Logan si Sandero raman, in continuare, masinile ieftine si practice dedicate omului de rand. Sandero va fi chiar mai ieftin decat modelul actual, putand fi comandat din luna octombrie incepand de la 6.990 de euro cu TVA. Pretul de baza al noului Logan nu a fost inca anuntat, in timp ce Sandero Stepway pleaca de la 10.800 de euro.
Interiorul noilor Logan/Sandero aduce un progres evident in materie de finisare si calitate, iar noua plansa de bord preia layoutul modern si tineresc, inaugurat de Lodgy. Comenzile geamurilor electrice raman pe consola centrala, iar lista de optiuni va include un limitator de viteza, asistenta la parcarea cu spatele precum si noua centrala de comanda LG Media Nav cu touchscreen de 7 inci, bluetooth si sistem de navigatie.
Revolutia stilistica are un corespondent solid si in arsenalul tehnologic al noilor modele. Dacia intra in era turbo si arunca in lupta pentru suprematia segmentului low-cost cele mai noi motorizari TCe preluate din banca de organe Renault. Logan si Sandero 2 nu sunt doar primele modele Dacia echipate cu ESP inca din echiparea de baza, ci si primele masini produse la Mioveni propulsate de motorul de ultima generatie de 0,9 litri si 90 CP. Clasicul 1.2 16V aspirat de 75 CP ramane la baza ofertei pe benzina, urmand sa fie disponibil si intr-o versiune alimentata cu GPL. Fanii motorinei au la dispozitie binecunoscutul dCi de 1,5 litri, oferit in doua trepte de putere -75 si 90 CP. Grija pentru mediu si, mai ales, pentru buzunarul clientilor se reflecta si in reducerea consumului. Dieselurile consuma 3,9, respectiv 4 l/100 km in regim mixt, in timp ce modelele 1.2/75 CP si 0,9 TCe au nevoie de 5,9 l/100 km si 5,3 l/100 km.