Sportivă elitiste de mare serie? Întrebarea aceasta pare să conțină o contradicție în termeni și, totuși, exact asta este Porsche 911. În condțiile date, cum ar putea cineva care vinde unul dintre multele exemplare aflate pe piață la mâna adoua să-și facă propunerea interesantă în mod special?
Uite așa: modifică mașina de la configuranța standard cu 2+2 locuri a habitaclului la o formulă 1+2 locuri. Am mai văzut așa ceva doar la o supersportivă elitistă ultrarară, McLaren F1. Postul de coducere al acestui Porsche 911 Carrera S fabricat în 2008 este amplasat central, ceea ce facilitează și accesul la locurile din spate. Rulajul mașinii este de 33.000 de mile (vreo 53.100 km, mai pe înțelesul nostru). În consola din spate se găsește un propulsor aspirat de 3,8 litri care furnizează 355 CP. Cutia de viteze este manuală, cu 6 trepte.
Personalizare exterioară: culoare Carrara White, faruri bi-xenon, kit aerodinamic, jante Sport Design negre cu diametrul de 19 inchi, geamuri fumurii, stopuri cu surse LED. Modificări la motor: un sistem de admisie de la V-Flow și un circuit de evacuare din titan. În dotarea de uzină a coupe-ului era includ și pachetul Sport Chrono. Înainte de a încerca să negociați prețul acestui unic Porsche 911 Centro (păstrat la discreția vânzătorului), nu uitați că actualul proprietar este texan.