Al treilea cel mai puternic Taycan se alătură gamei de electrice oferite de Porsche. Iată cu ce cifre se laudă!
Citește și:
Vânzările de mașini electrice s-au dublat în toată lumea! Care este cel mai de succes model
Previziunea unui gigant auto: Mașinile cu hidrogen le vor detrona pe cele electrice
Primul model electric al producătorului de altfel cunoscut pentru modelele sale sport a fost prezentat recent, iar versiunile de debut au fost, așa cum e și normal, cele mai puternice și mai performante.
Taycan a apărut pentru prima dată în lumina reflectoarelor îmbrăcat ca Turbo și Turbo S, nume care sugerează, peste tot în gama producătorului, echipări între cele mai de seamă. O scurtă trecere în revistă a cifrelor pentru aceste două prime versiuni: Taycan Turbo dispune de 680 CP și 850 Nm și poate accelera 0-100 km/h în 3,2 secunde, în timp ce Turbo S se laudă cu 761 CP, 1.050 Nm și un sprint 0-100 km/h în 2,8 secunde. Tot ce trebuie să știți despre Taycan Turbo/Turbo S găsiți aici.
În timp ce primii veniți au demonstrat că pot ține piept oricărei supersportive cu motor termic, versiunea lansată recent – Taycan 4S – iese în evidență mai degrabă prin autonomia pe care o oferă: până la 463 de kilometri.
În versiune standard, Porsche Taycan 4S dispune de 530 CP alimentați de o baterie cu capacitate de 79,2 kWh, suficient pentru a asigura o autonomie (calculată în standardul WLTP) de 407 kilometri. Dacă optezi pentru versiunea Taycan 4S cu pachetul Performance Battery Plus, vei primi un set de acumulatori de 93,4 kWh – regăsit și pe Taycan Turbo și Turbo S – care cresc autonomia până la 463 de kilometri.
În termeni de performanță, Porsche Taycan 4S sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,0 secunde și are o viteză maximă limitată la 250 km/h. Aceste cifre sunt valabile indiferent de pachetul de acumulatori ales.
Noul Taycan 4S este deja disponibil la comandă și va fi livrat începând cu ianuarie 2020. În România, prețul de pornire pentru Porsche Taycan 4S este de 110.624 de euro (TVA inclus), considerabil mai accesibil decât Turbo (157.300 de euro) sau Turbo S (190.800 de euro).