Porsche va lansa primul său model electric anul viitor. Dacă numele îl știm deja, mai este un detaliu important pentru Taycan: specificații tehnice.
Ei bine, nemții au publicat câteva imagini 'spion' ale unor prototipuri camuflate, iar cadrele respective au fost realizate în cadrul testelor din Africa de Sud. Nemții au dus prototipurile la temperaturi de peste 40 de grade Celsius pentru a solicita la maximum sistemul de control al temperaturii acumulatorilor.
Mașinile electrice tind să fie mai sensibile la temperaturi extreme decât cele alimentate cu carburanți fosili, tocmai de aceea producătorii le testează intensiv pentru a se asigura că se vor descurca în condiții optime și când sunt duse în cele mai dificile condiții climaterice.
UE vrea mașini electrice mai zgomotoase
Prognoza electromobilităţii: Hai că se bagă curent!
REVOLUȚIE: În România vor circula peste 6 milioane de maşini electrice
Primăria promite 40 de stații de încărcare pentru mașinile electrice la Bucureşti
Porsche Taycan va avea două motoare electrice, iar acestea vor totaliza 600 CP și îi vor asigura o accelerație de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 3.5 secunde. Sprint-ul până la 200 km/h este realizat în mai puțin de 12 secunde.
Pe lângă acest anunț, Posche a specificat că Taycan va avea mai multe variante de motorizare, ceea ce înseamnă mai multe niveluri de putere și o autonomie care ar putea să crească peste cei 500 de kilometri conform NEDC, respectiv cei aproximativ 400 de kilometri asigurați potrivit estimărilor în regim WLTP:
Un Porsche Taycan va costa aproximativ 80.000 de dolari în SUA în varianta de bază. În Europa, vom avea echivalentul acestui preț în euro, plus o mică diferență în funcție de cât de mari sunt taxele din țările de pe Bătrânul Continent. Timpul de încărcare poate fi scurtat dramatic de la un încărcător specific, care operează la 800 de volți, dar tot vei avea nevoie de câteva ore să încarci complet bateria de la o priză de 22 kW.
Noul Taycan va fi produst în Zuffenhausen și Porsche a angajat aproape 1.200 de oameni pentru a-i face loc în producție. Au investit 500 de milioane de euro în uzina respectivă pentru această implementare, iar compania a pregătit încă un miliard de euro pentru dezvoltarea de variante hibride și hibride plug-in ale altor produse din ofertă.,