Mult asteptatele Logan si Sandero II au fost deconspirate de francezii de la LAutomobile Magazine, cu mai putin de doua saptamani inainte debutului oficial de la Paris.
Dimensiunile celor doua modele vor fi comparabile cu cele ale actualei generatii Logan/Sandero, situandu-se la limita superioara a clasei mici.
Interiorul noilor Logan/Sandero va aduce un progres semnificativ in materie de finisare si calitate, iar noua plansa de bord va prelua layoutul modern si tineresc, inaugurat de Lodgy. Comenzile geamurilor electrice raman pe consola centrala, iar lista de optiuni va include noua centrala de comanda LG Media Nav cu touchscreen de 7 inci si sistem de navigatie.
Gama de motorizari diesel nu aduce noutati majore, clientii putand opta in continuare pentru binecunoscutele dCi-uri de 1.5 litri, oferite in doua trepte de putere, 75 si 90 CP. In gama pe benzina, motorul entry-level ramane clasicul 1.2 16V si 75 CP, alaturi de care sunt oferite arhaicul 1.6 MPI/85 CP si noul turbo TCe de 1,2 litri si 115 CP care a debutat pe Lodgy. Marea surpriza este aparitia micului turbo in trei cilindri de 0,9 litri si 90 CP, preluat direct de la noul Renault Clio.
Debutul comercial al celor doua modele ar putea avea loc pana la finele acestui an, iar preturile vor ramane, in mare parte, neschimbate.