Lucrările de separare a liniilor de tramvai de traficul auto pe liniile de tramvai 1 și 10 din Capitală, prin montarea unor stâlpi, vor începe sâmbătă, a anunțat Primăria Capitalei.
‘RATB va desfășura lucrările pe două pe două tronsoane ale traseului, și anume: pe B-dul Timișoara, de la intersecția cu B-dul Vasile Milea, până la intersecția cu str. Răzoare; pe Șoseaua Viilor, de la intersecția cu str. Constantin Istrati, până la intersecția cu Calea Șerban Vodă. Așadar, RATB îi roagă pe deținătorii de vehicule ca în următoarele zile să nu lase mașinile parcate pe prima bandă de circulație în zonele menționate, pentru a nu îngreuna traficul și desfășurarea lucrărilor’, arată un comunicat de presă al Primăriei Capitalei.
Săptămâna viitoare RATB va începe montarea de garduri separatoare pe alte două tronsoane, unul cuprins între pasajul Obor și bulevardul Timișoara, pe arterele Șoseaua Ștefan cel Mare, bulevardul Iancu de Hunedoara, bulevardul Vasile Milea și altul pe strada Constantin Istrati, de la intersecția cu strada Progresului (Trafic Greu) până la intersecția cu Șos. Viilor.
„Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. raseul liniilor 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor – Mihai Bravu, Calea Văcărești’, informează Primăria.
Primaria Capitalei prin Administratia Strazilor a delimitat linia tramvaiului 21 cu garduri, intre capatul de la Complexul Europa (Helitube) si bd. Carol, pe modelul liniei 41.