Dacia prezintă primele imagini cu noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway. Mai multe detalii vom afla pe 29 septembrie 2020 când va fi lansarea oficială.
Dacia anunță o lungime ceva mai mare decât a modelului precedent pentru noul Logan și o siluetă complet redesenată. Linia ușor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum și efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic.
O serie de elemente estetice ale noului Logan se regăsesc și pe noile Sandero și Sandero Stepway: semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roți și pasajele acestora, precum și noul design al mânerelor de uși.
Noul Sandero beneficiază pe de altă parte de un aspect robust pus în evidență de flancurile bine marcate și de pasajele roților generos dimensionate. Designul este completat de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat și de noua formă a pavilionului, aplecat ușor spre spate. Deși garda la sol a rămas neschimbată, noul Sandero pare mai puțin înalt, mai stabil și mai „așezat’, datorită ecartamentului ușor mărit și a roților bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.
Beneficiind de o gardă la sol supraînălțată, Sandero Stepway este modelul recreațional polivalent al gamei Dacia. Din punct de vedere vizual, diferențele față de noul Sandero sunt de acum mult mai ușor de remarcat. Alături de ornamentele specifice dispuse deasupra proiectoarelor de ceață, Noul Sandero Stepway beneficiază de o capotă a motorului cu bosaje proeminente, denumirea modelului fiind vizibilă sub forma unei monograme cromate amplasate în partea de jos a calandrului.
Blocurile optice față și spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură în formă de „Y’ a mărcii Dacia. Atât în față cât și în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lățime mai mare a vehiculelor.
Dacia nu a anunțat nimic despre motorizările disponibile, însă putem specula ca va fi folosită noua platformă CMF-B și sunt șanse să fie oferite propulsoare similare cu cele din gama Clio.