Pur, cu P de la Porsche 911 S/T: pentru cei care vor să conducă și cei care fac diferența dintre vehicul și automobil!

vezi galeria foto

Specialiștii centrului de dezvoltare de la Weissach au revenit un pic asupra tratării lui Porsche 911. De obicei, acolo noile generații de automobile Porsche au devenit mai dotate, mai confortabile, mai capabile să preia din efortul celui de la volan – implicit, mai mari, mai grele și cu latura sportive mai diluată. Pentru ediția limitată Porsche 911 S/T, acest proces a fost inversat.


În primul rând, Porsche 911 S/T este cel mai ușor Porsche din generația 992, cântărind numai 1380 kg, iar transmisia sa include o cutie de viteze manuală. În linii generale, Porsche 911 S/T reunește caracteristicile unui 911 GT3 având pachet Touring cu cele ale unui 911 GT3 RS.

Motorul aspirat de 4,0 litri și 525 CP/9000 rpm provine, desigur, de la Porsche 911 GT3 RS, numai că alegerea reglajelor fine și punerea la punct ale lui Porsche 911 S/T vizează o utilizare stradală curentă, nu una cu amprentă competițională, pe circuit. Modul în care mașina răspunde la comenzi imită spontaneitatea și naturalețea comportamentului întâlnit la Porsche 911 S, acea primă versiune cu performanțe accentuate apărută în cadrul primei generații Porsche 911. Porsche 911 S/T este capabil să ruleze cu viteza maximă de 300 km/h și să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,7 s.


La Porsche 911 S/T se mai face observat și așa-numitul Heritage Design Package. Detaliile decorative și grafica vopsirii face referire la exemplarele Porsche 911 prezente în motorsportul anilor 60 și 70. Fiind dedicate aniversării de 60 de ani de la apariția primei generații 911, Porsche 911 S/T va fi asamblat în numai 63 de exemplare, ca referire la anul 1963. Prețul său este de 292.187 euro, în timp ce opțiunile Heritage Design Package și ceasul Chronograph 1 911 S/T asociat ofertei costă 17.505 euro, respectiv, 11.950 euro.


CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE