RAR întreabă: „Ți-au mai rămas piese după ce ai reparat singur mașina?” Cititorii răspund

Registrul Auto Român a amintit de lista de service-uri autorizate pe care o pune la dispoziția publicului. Publicul a reacționat cu întrebări.

Citește și:

Atenție la asigurarea electronică dacă vreți să ieșiți din țară!

RAR oferă un serviciu de verificare a istoricului de daune al mașinilor. Ce date oferă și cât costă

RAR: Aproape jumătate dintre vehiculele verificate în 2019 aveau deficienţe tehnice majore

Într-o postare recentă pe Facebook, Registrul Auto Român a scris: „Ți-au mai rămas piese după ce ai reparat singur mașina? Crezi că producătorul a montat componente care nu sunt strict necesare pentru buna funcționare a autovehiculului? Mai bine caută un service autorizat!’

Postarea a avut rolul de a aminti publicului că RAR pune la dispoziție o listă de service-uri autorizate, sugerând astfel că aici găsești servicii cu o calitate garantată. Nu toți cei care au reacționat la postare au fost de acord cu asta. „Și cum facem când luăm mașina din service și îi lipsește «câteva» șuruburi??? Mergem la ARR să cerem explicații pentru acordarea autorizației service-ului? Sau la RAR… că nu mai ințeleg…’ a întrebat unul dintre utilizatori. Asta a creat o serie de discuții atât cu întâmplări trăite de unii în service-uri.

Alții au întrebat de ce RAR nu face nimic în privința service-urilor la negru: „Dragă Registru Auto Român, ce faceți cu așa-zisele «service-uri la negru» și cu mecanicii care lucrează în propriile garaje? Când aveți de gând să puneți capăt acestor practici? De ce nu veniți în sprijinul atelierelor care vă plătesc bani anual? De ce nu modificați legea în așa fel încât să intrați peste astfel de mecanici?’

    Iulian spune:

    Cred ca e tocmai invers. Nu am intalnit inca un service/reprezentanta auto la care mecanicul sa monteze totul la loc, de exemplu distantierele de fise de aprindere, toate cele 3 suruburi ale electromotorului, etc. Asa ca prefer sa fac singur reparatiile posibile de facut acasa. Despre respectarea manualului de reparatii nici poveste, nimeni nu il deschide macar de curiozitate! RAR nu urmareste decat incasarea unor taxe de tot felul fara a isi face treaba de a monitoriza si calitatea lucrarilor in service-urile pe care le autorizeaza

Adaugă un comentariu