Prima victorie din istorie pentru BMW M4 GT4 obţinută de pilotul român Răzvan Umbrărescu alături de Gabriele Piana (Italia) în cursa de sâmbătă de la Misano. Echipajul a încheiat weekendul cu a doua poziţie în cursa de duminică.
În cursa de sâmbătă, Gabriele Piana a progresat rapid de pe 12 până în siajul celor doi competitor care se luptau pentru podium, predându-i mașina lui Umbrărescu pe poziția a treia. Lupta pentru victorie s-a încins după o neutralizare, liderul fiind împins la greșeală în cel mai rapid viraj al circuitului, pentru ca ambele maşini de la vărf să fie penalizate cu câte 40 de secunde pentru depășire sub Safety Car.
Aceasta i-a deschis calea lui Răzvan Umbrărescu spre o victorie muncită, în care a respins atacurile venite din partea liderului Silver Cup. Pilotul originar din Bacău a adus astfel primul succes în GT4 European Series pentru RN Vision STS și pentru noul model BMW M4 GT4, triumfând atât în cadrul categoriei sale, cât și în ierarhia generală a întrecerii. Totodată, după succesele românești de anul trecut la categoriile Pro-Am și Am, este pentru prima oară când un pilot din țara noastră cucerește clasa supremă.
Cursa a doua a reprezentat o confirmare pentru Umbrărescu și Piana, de această dată românul fiind cel însărcinat să ia startul de pe 11. El a prins rapid grupul ce-și disputa poziția a treia și a ținut în spate mașina colegilor sprijiniți de uzină, timpii constanți păstrându-l în lupta pentru podium. Momentul trecerii pe la boxe a fost din nou crucial pentru cei din față, lăsându-se din nou cu o penalizare pentru lider pentru depășirea repetată a limitelor pistei. Astfel, Piana și Umbrărescu au încheiat pe poziția secundă, italianul respingând pe ultimii metri un atac venit din spate.
Cu 43 de puncte cucerite în weekendul italian, echipajul RN Vision STS a urcat până pe poziția a cincea în cadrul Silver Cup, clasa regină, la jumătatea sezonului. Următoarea etapă va avea loc la Spa-Francorchamps, pe 21-22 iulie.
BMW M4 GT4 are un motor de 3,0 litri care dezvoltă 431 CP, iar transmisia este cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte şi software motorsport. Maşina are un şasiu cu celulă de siguranţă sudată, certificată DMSB (în conformitate cu regulamentul FIA) şi eleron de motorsport realizat din CFRP.