Noul Megane RS este disponibil in doua variante de caroserie, care difera in functie de sasiu si care poate fi Sport sau Cup (include diferential cu alunecare limitata).
La exterior, designul noului Megane RS dispune de o linie a caroseriei inspirata din motor-sport. In partea frontala, pot fi observate anumite detalii, inspirate din Formula 1 si fanta larga de aerisire, plasata central. In plus, Megane RS dispune si de lumini de zi de tip LED. In partea din spate, evacuarea a fost plasata central, iar difuzorul impunator subliniza tinuta sport a automobilului. Megane RS poate sta pe jante sport de 18 sau 19 inci.
Sub capota lui Megane RS sta la loc de cinste un propulsor turbo de 2 litri, care dezvolta 250 CP la 5.500 rpm si 340 Nm la 3.000 rpm.
Noul Megane RS este disponibil impreuna cu doua pachete menite sa sublinieze capaciatea autoturismului: RS Dynamic Management, care dispune de trei setari pentru ESP (on, sport si off) si RS Monitor, care permite monitorizarea si colectarea anumitor date (presiunea turbinei, temperatura uleiului, cuplul si puterea motorului la un moment dat etc). Functia RS Monitor poate modifica si setarea acceleratiei. In modul sport, se poate opta pentru unul dintre modurile linear, normal, snow, sport si extreme.
Megane RS este construit in Spania, la uzina din Palencia, unde se produc si celelalte modele Megane.