Renault ne prezinta un coupe-cabriolet cu o caroserie desenata elegant, care iese in evidenta gratie plafonului vitrat de dimensiuni generoase (0,47 m2), de culoare neagra, compus din doua parti. Plafonul retractabil este actionat electro-hidraulic, automat, in 21 secunde.
Rigiditatea caroseriei a fost marita cu 80% in comparatie cu Megane II Coupe Cabriolet. Stopurile noului Megane Coupe-Cabriolet au culoarea rosu inchis si utilizeaza tehnologia LED.
Pentru interior, Renault informeaza ca se ofera materiale si finisaje de calitate, dar si o atmosfera placuta gratie tapiteriilor care pot fi comandate in mai multe nuante de culoare.
Pentru confort in timpul rularii, noul model dispune de un sistem protector fix, amplasat la nivelul tetierelor din spate, care reduce inconvenientele legate de rularea la viteze de pana la 90 km/h. In cazul in care la bord se afla doar doi pasageri, Renault ofera o plasa fixa de protectie plasata in spatele locurilor fata.
Plansa de bord este asemanatoare cu cea de la hatchback. Scaunele beneficiaza de sistem suplimentar de ramforsare pentru sustinerea laterala. Postul de conducere este la fel de ergonomic ca si cele de la versiunile hatchback in cinci si trei usi.
Portbagajul ofera o capacitate de 417 litri (coupe), sau de 211 litri (cabriolet).
Oferta de motoare include propulsoare diesel, dar si alimentate cu benzina. Motoarele pe benzina sunt urmatoarele: 1.6 16V 110 CP cu cutie de viteze manuala cu sase trepte; TCe 130 CP (Turbo Control Efficiency) cu cutie de viteze manuala cu sase trepte; 2.0 16V 140 CP care poate fi cuplat la o cutie de viteze cu transmisie variabila continua.
Motoarele diesel indeplinesc normele de poluare Euro 5 si sunt: dCi 110 FAP cu cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj – EDC (Efficient Dual Clutch), sau cu una manuala cu sase trepte; dCi 130 FAP si dCi 160 FAP pot fi cuplate la o cutie de viteze manuala cu sase trepte.
Noul model va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva si va fi comercializat incepand din aceasta primavara.