Renault Twizy Z.E. se incadreaza in segmentul lui BMW C1, numai ca dispune de patru roti. In habitaclu pot calatori doi pasageri, unul in spatele celuilalt, ca in cazul lui Volkswagen L1 Concept. Ca si dimensiuni, Twizy Z.E. are 2,30 metri pentru lungime si este indicat pentru circulatia urbana. Aceasta recomandare este sustinuta, printre altele, si de raza de bracaj de doar 3 metri. Conceptul este propulsat de un motor electric de 15 kw (70 Nm), care ca si performante este asemanator cu cele ale unui scuter cu motor cu ardere interna de 125 cmc. Viteza maxima a conceptului este de 125 km/h.
Renault Twizy Z.E.
Renault Fluence Z.E. este versiunea electrica a berlinei gamei Megane, Renault Fluence. Modelul va fi gata pentru comercializare in 2011. Sub capota, sau mai bine zis deasupra puntii fata este situat un motor electric de 70 kw care este alimentat cu curent electric provenit de la bateriile Li-Ion, amplasate intre bancheta din spate si portbagaj. Autonomia automobilului este de 160 kilometri.
Renault Fluence Z.E.
Renault Kangoo Z.E. se doreste a fi solutia nepoluanta a utilitarelor viitorului. Viitorul model va fi disponibil din 2011 si se va bucura de aceeasi baza tehnica ca si Fluence Z.E. – un motor electric de 70 kw care antreneaza puntea fata, cu ajutorul curentului electric furnizat de catre baterii Li-Ion. Ca si in cazul lui Fluence Z.E., autonomia este de 160 kilometri.
Renault Kangoo Z.E.
Renault Zoe Z.E. are lungimea de 4,10 metri, iar ca dimensiuni se situeaza intre clasa mica si cea compacta. Conceptul beneficiaza de o autonomie de 160 kilometri si este propulsat de catre un motor electric care dezvolta 54 kW si care este alimentat cu curent electric provenit din baterii reincarcabile. Utilizand o priza normala, bateriile pot fi incarcate in 4-8m ore. Cu un incarcator rapid, acestea pot fi reincarcate in doar 20 de minute. Bateriile pot fi schimbate in 3 minute, multumita sistemului 'Quickdrop'.
Renault Zoe Z.E.