Caroseria lui Twingo Gordini RS este vopsita in albastru metalizat si dispune de doua dungi albe de-a lungul caroseriei. Culoarea alb mai poate fi regasita la exterior, in cazul oglinzilor, dar si in jurul proiectoarelor pentru ceata.
Spoilerele noului Twingo Gordini RS ies in evidenta prin difuzoarele de aer de dimensiuni mari si vopsite in negru. Jantele din aliaj au 17 inci si pot avea efecte de culoare neagra, sau albastra.
Interiorul propune scaune sport cu suport lateral suplimentar, insertii din piele de culoare albastra pentru panourile interioare ale usilor, volan imbracat in piele albastra, sau neagra cu doua dungi albe, schimbator marcat „Gordini', turometru albastru cu margini albe.
Tehnic, Renault Twingo Gordini RS mizeaza pe propulsorul de 1,6 litri si 133 CP, pe directia incisiva, dar si pe franele eficace si durabile.
Dintre dotarile noului model, enumeram, printre altele, aerul conditionat automat, senzorul pentru faruri si cel pentru ploaie, cruise control, ESP complet deconectabil, radio CD MP3 (80W) cu comenzi la volan, sau mufa RCA.
In plus, Twingo Gordini RS poate avea sasiu Cup, audio cu Bluetooth, airbaguri cortina, trapa panoramica, sau logo-ul Gordini pe telecomanda si presuri.
Noul Renault Twingo Gordini RS va fi putea fi achizitionat in Europa incepand luna martie 2010.