Ringier România și Pubmatic își unesc forțele. Parteneriatul în premieră locală ce va dezvolta piața locală de publicitate programatică

vezi galeria foto

PubMatic, platforma tehnologică pentru automatizarea inventarului mediatic (SSP), anunță lansarea unui nou parteneriat cu Ringier România, unul din cele mai mari trusturi de media din țară și parte a marelui grup multinațional de media Ringier AG. Prin acest parteneriat, cele două companii își propun să dea impuls dezvoltării publicității digitale în România. În acest scop, sunt introduse și folosite tehnologii noi și resurse de publicitate programatică, în premieră în piața locală.


Ringier România devine partenerul preferat al companiei PubMatic, trustul de media urmărind să adopte soluția PubMatic OpenWrap header bidding solution pentru a conduce strategii mai eficiente de monetizare.

 „Am fost dintotdeauna o companie cu viziune pe termen lung, inovativă, mai ales în ceea ce ține de luarea deciziilor privind adoptarea tehnologiilor moderne. În procesul decizional, factorii primordiali au fost și vor fi, bineînțeles, calitatea și eficacitatea serviciilor oferite. În acest sens, colaborăm cu liderii de soluții de pe piața locală și internațională, care ne ajută să îmbunătățim constant modul de lucru cu clienții noștri (agențiile, etc) și care oferă, în același timp, beneficii comerciale companiei. Parteneriatul cu PubMatic va permite companiei noastre să extindă inventarul pentru mai multe agenții de publicitate și va contribui la diversificarea fluxul veniturilor companiei', a explicat Andrei Ursuleanu, Director de Vânzări, Ringier România.


George Ștefanucă, Șef Departament Date, Research și Business intelligence, Ringier România, a completat: „Ca proprietari ai principalelor platforme pentru locuri de muncă și imobiliare, ne străduim continuu să folosim eficient datele pentru a furniza campanii de impact cu rezultate cât mai bune pentru agențiile de publicitate cu care colaborăm. PubMatic ne va ajuta să punem aceste oportunități la dispoziția unui public mai larg.'

Ringier a fost unul dintre primii publisheri din România care a introdus o platformă de gestionare a datelor. Prin această nouă direcție, posibilă prin noul parteneriat, Ringier își consolidează angajamentul de implementare de tehnologii care să răspundă din ce în ce mai bine nevoilor clienților săi.


„În calitate de publisher premium în România, suntem încântați să colaborăm cu Ringier. Europa de Est este o piață în curs de dezvoltare pentru PubMatic, respectiv parteneriatul cu cel mai important jucător din această țară este un pas important pentru noi, în această regiune. Brand-urile solicită accesul la medii sigure, ceea ce oferă Ringier, iar acest parteneriat consolidează angajamentul nostru față de calitate’, a comentat Bill Swanson, Director Financiar pe EMEA, PubMatic.


 

PubMatic este platformă tehnologică de automatizare a inventarului mediatic (SSP), orientată către necesitățile agențiilor de publishing și destinată unui viitor media digital deschis. Platforma integrează tehnologii de automatizare pentru generarea de venituri pentru publisheri prin diferite canale, precum și instrumente programatice pentru cumpărătorii de inventar media, prin conceptul publisher-first. Pubmatic asigură accesul companiilor de publicitate la inventar media de tip premium. Procesând peste zece miliarde de oferte de publicitate pe lună, PubMatic a creat o infrastructură globală ce are drept rezultate generarea de profit și controlul inventarului de publicitate. Începând cu 2006, accentul pus de PubMatic pe inovare în domeniul datelor și al tehnologiei a dus la creșterea industriei programatice în ansamblu. Cu sediul în Redwood City, California, PubMatic operează în 13 birouri și șase centre de date din întreaga lume. PubMatic este o marcă comercială înregistrată a PubMatic, Inc. Alte mărci comerciale aparțin proprietarilor respectivi.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE