Două noi modele Rolls-Royce au debutat la jumătatea lunii septembrie în fața publicului din România: noua expresie a modelelor Phantom Series II și Ghost Black Badge au sosit în țara noastră.
Admiratorii brandului au în zilele următoare șansa unor întâlniri individuale cu modelele consacrate Rolls-Royce și cu noua interpretare a modelului Ghost. Evenimentele au început cu o prezentare exclusivă destinată clienților Rolls-Royce din România, organizată într-o locație excepțională din apropierea capitalei.
Phantom Series II – o nouă expresie a Rolls-Royce-ului suprem
A opta generație Phantom vine cu adaptări discrete, vizuale și estetice, în conformitate cu solicitările și feedback-ul clienților
Rolls-Royce Phantom ocupă o poziție etalon în lumea luxului. În conformitate cu dorințele exprimate de clienți, Phantom Series II încorporează îmbunătățiri vizuale și estetice discrete.
Frank Tiemann, Director Corporate Communications Rolls-Royce Motor Cars pentru Europa Centrală, de Est și Asia Centrală a declarat: „Cu noua expresie a Phantom, am păstrat și protejat cu grijă tot ceea ce clienții noștri iubesc la acest automobil superlativ și luxos. Îmbunătățirile subtile, dar semnificative, reflectă gusturile și cerințele lor în schimbare.’
De exemplu, o modificare geometrică discretă a Grilei Pantheon face ca emblema „RR’ Badge of Honour și figurina Spirit of Ecstasy să pară mai proeminente, atunci când mașina este privită din față. Grila este acum iluminată, în timp ce farurile au fost decorate cu lumini stelare complexe, gravate cu laser – adăugând o notă surprinzătoare și încântătoare prezenței pe timp de noapte a modelelor Phantom. Profilul lateral este îmbunătățit cu o gamă de roți noi. Este disponibilă o roată 3D, șlefuită, din oțel inoxidabil, cu fațete triunghiulare. Ca o alternativă, Phantom poate fi echipat cu un set de roți cu formă de disc, elegantă, care amintește de romantismul mașinilor Rolls-Royce din anii 1920.
Interiorul somptuos al lui Phantom rămâne aproape neschimbat: volanul a fost desenat puțin mai gros, oferind un punct de contact mai bun pentru proprietarul-conducător.
Phantom și Phantom Extended au caractere distincte, reprezentând două poziții diferite de conducere. Phantom este acum ales în principal de un număr din ce în ce mai mare de clienți care doresc să se afle ei înșiși pe scaunul conducătorului. Pentru cei care preferă să decidă destinația de pe bancheta din spate, Phantom Extended oferă experiența definitivă, super luxoasă, a mașinii conduse de șofer.
Fiecare Phantom reprezintă o pânză goală’ care poate să fie personalizată la comandă, o adevărată reflecție a stilului și caracterului individual al clienților.
Michael Schmidt, Președinte Schmidt Premium Cars și Rolls-Royce Motor Cars Service București, a subliniat: „Fiind produsul de vârf al mărcii, Phantom atrage clienți de elită Rolls-Royce în România. Cu un traseu de succes, cei mai buni în domeniul lor și uneori în atenția publicului, aceștia sunt oameni determinați și exigenți. Phantom a fost întotdeauna ceea ce și-a dorit clientul să fie; nu numai „cea mai bună mașină din lume’, ci și cea mai bună mașină pentru ei și pentru lumea lor. Astăzi am reușit să aducem în fața elitei proprietarilor de automobile din România cele mai noi interpretări ale etalonului luxului automobilistic.’
Black Badge Ghost – expresia noir a designului minimalist Rolls-Royce Ghost
Motorul și șasiul – reproiectate pentru performanțe mai spectaculoase
Rolls-Royce Motor Cars a atras întotdeauna clienți care nu acceptă limite – femei și bărbați care și-au construit succesul asumându-și riscuri și neacceptând convenționalul. În anii 2020, aceste persoane interacționează cu produse de lux în propriile lor condiții. Au creat noi interpretări ale luxului care rezonează cu preferințele lor: mai întunecate în estetică, asertive în caracter și îndrăznețe în design. Abordarea lor față de mașinile Rolls-Royce nu este diferită.
În cadrul grupului de clienți Ghost – care apreciază minimalismul și substanța materială – un anumit segment a dorit o noua exprimare a lui Ghost.
Marca a răspuns în consecință, dezvoltând noi palete de culori, variante mai tehnice ale suprafețelor și experiențe de condus și mai puternice, fără a compromite vreodată particularitățile care au atras acest grup îndrăzneț de clienți către marca Rolls-Royce. Black Badge Ghost reprezintă partea întunecată a conceptului Post Opulence: minimalism in extremis.
Semnele distinctive Rolls-Royce, cum ar fi Spirit of Ecstasy și Grila Pantheon, au fost modificate. În loc să fie pur și simplu vopsite, în procesul tradițional de cromare este introdus un electrolit specific de crom care este depus pe substratul din oțel inoxidabil, întunecând finisajul. Grosimea sa finală este de doar un micrometru – aproximativ o sutime din grosimea unui fir de păr uman.
Inginerii au creat o personalitate dinamică, compatibilă cu interpretarea vizuală a lui Black Badge Ghost, fără a compromite senzația de rulare fără efort caracteristică mărcii și reglarea acustică exhaustivă: direcția și suspensiile sunt mai receptive, iar puterea suplimentară și cuplul suplimentar asigură o experiență de condus plină de energie.
„Black Badge Ghost interpretează perfect pedigree-ul Rolls-Royce în spiritul Black Badge. Sunt convins că acest nou concept se va bucura de apreciere în segmentul nostru de clienți din România’, a subliniat Michael Schmidt.