În cazul în care nu ești mulțumit de cei 200 CP ai lui Renault Clio RS, producătorul francez are de astăzi o ofertă și mai bună. Ea vine sub forma lui Clio RS Trophy, un pocket-rocket de 220 CP împachetați într-o formă și mai sportivă.
Noul Renault Clio RS Trophy 220 pleacă de la 23.950 de euro cu TVA și va fi disponibil doar cu transmisia cu dublu ambreiaj EDC. Conform oficialilor, cutia a fost revizuită pentru un schimb de trepte mai rapid .
Cuplul motor maxim oferit de unitatea de 1,6 litri este de 260 Nm, însă, pentru perioade scurte de timp acesta crește cu încă 20 Nm. Pentru un consum redus, Clio RS Trophy 220 dispune și de sistemul Start&Stop care este anulat în modurile Sport și Race.
Citește și: Clio RenaultSport 220 Trophy EDC: Cel mai puternic hothatch subcompact vine din Franța
Pocket-rocket-ul francez are acum o gardă la sol mai mică cu 20 de mm pe față și 10 mm pe spate, iar amortizoarele au fost întărite.
În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6,6 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 235 km/h.
Renault Clio RS Trophy 220 rulează pe jante de 18 inchi Radical, încălțate cu anevelope Michelin Pilot Super Sport cu dimensiuni 205/40 R18. Caroseria este disponibilă în nuanța Frost White, iar plafonul a fost vopsit în negru mat.
Vezi și: Renault Clio RS 220 Trophy față în față cu Peugeot 208 GTi
Și în interior există câteva diferențe, cum ar fi volanul îmbrăcat în piele striată sau pachetul „Trophy’ care aduce scaune sport încălzite și îmbrăcate în piele, ornamente satinate pentru aeratoarele sistemului de climatizare, selectorul transmisiei și mânerele ușilor.